Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Boris

Hoe stel jij je dat eigenlijk voor? Urine opruimen met je handen?

Hebben handen absorberend vermogen?

Verder zijn je opmerkingen te stupide om op in te gaan.

• Boris

Laat maar zitten KlaasVaak.

Wanneer jij werkelijk denkt dat de vriendin van dat meisje de urine letterlijk met haar handen heeft opgeruimd dan zit er wat mij betreft een steekje aan je los.

• KlaasVaak.

Laten we deze discussie stoppen.

Stel: Ik rij jouw auto in de prak en ik laat hem maken bij mijn garage en jij bent het niet eens met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper had gekund. Wat gebeurt er denk je?

Stel: Ik breng graffity aan op jouw huis. Ik laat het reinigen en herstellen en jij bent het niet eens met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper had gekund. Wat gebeurt er denk je?

Stel: Ik mors ketchup over jouw jas en ik laat hem reinigen bij mijn stomerij en jij bent het niet eens met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper had gekund. Wat gebeurt er denk je?

Jij hebt niets in te brengen over het schadebedrag.

Jij bent de dader en je krijgt (civiel) een rekening om de reiniging te betalen.

Ook kun je strafrechterlijk nog een bekeuring krijgen voor baldadigheid of vernieling.

En ja: er is niets stuk en toch heet het voor de wet vernieling. Ga ik verder niet op in.

• - Gerard -

Oké, toon dan even aan hoe het meisje het wel schoongemaakt heeft. Niet wat jij denkt maar even precies vertellen waarmee ze het schoongemaakt heeft. Had ze schoonmaakdoekjes bij zich omdat ze wel vaker urine verliest bij het ‘spuiten’. Want meer dan dat het met eigen handen schoongemaakt is heeft weten we niet. O, en wat jij je kunt voorstellen, dat weten we ook. Dus, graag nu even ‘het bewijs’ waar ze de paskamer mee heeft schoongemaakt.

O, en denk even aan die autodieven. Het is de auto van hun vriend en die vriend vroeg of hij die auto even wilde wegzetten.

Want als RTV bagger ook alleen die zinnen van die autodief zou uitzenden, zonder dat wij weten dat het een politieauto is, zou je je zo maar kunnen voorstellen dat het inderdaad de auto van zijn vriend is en dat zijn vriend inderdaad heeft gevraagd die auto voor hem weg te zetten.

• KlaasVaak.

Ik heb nergens geschreven wat ik dacht.

Jij hebt er allerlei voorstellingen bij.

Ik zeg alleen: als iemand zelf zegt “met haar handen” dan ga ik daar vanuit.

Het was veel slimmer om te zeggen hoe ze het werkelijk had gedaan als ze niet bedoelde “met haar handen”.

Zoals gezegd:

als het jouw uitkomt lees je net niet wat er staat.

en als jou uitkomt dan moeten wij letterlijk nemen wat er staat want: dat is wat er staat.

• - Gerard -

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Laten we deze discussie stoppen.

>

> Stel: Ik rij jouw auto in de prak en ik laat hem

> maken bij mijn garage en jij bent het niet eens

> met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper had

> gekund. Wat gebeurt er denk je?

> Stel: Ik breng graffity aan op jouw huis. Ik laat

> het reinigen en herstellen en jij bent het niet

> eens met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper

> had gekund. Wat gebeurt er denk je?

> Stel: Ik mors ketchup over jouw jas en ik laat hem

> reinigen bij mijn stomerij en jij bent het niet

> eens met het schadebedrag omdat jij dat goedkoper

> had gekund. Wat gebeurt er denk je?

Dan gebeurt er niks. Waarom zou er wat gebeuren? Auto is weer heel, graffiti is weg en de jas is weer schoon. Welk schadebedrag?

> Jij hebt niets in te brengen over het

> schadebedrag.

> Jij bent de dader en je krijgt (civiel) een

> rekening om de reiniging te betalen.

> Ook kun je strafrechterlijk nog een bekeuring

> krijgen voor baldadigheid of vernieling.

>

> En ja: er is niets stuk en toch heet het voor de

> wet vernieling. Ga ik verder niet op in.

• KlaasVaak.

Nou als de politie jou heeft aangehouden voor een strafbaar feit en de officier van justitie gaat erin mee dan voeg ik mij in het strafproces en claim ik die onkosten.

En dan zal de rechter er iets over vinden. Gegarandeerd.

Wordt het geen OM zaak (maw er wordt om welke reden ook geen vervolging ingezet) verzoek ik de politie tot een politie-bemiddeling waarna een politie-Sepo kan volgen voor verdachte.

Het strafrecht traject staat namelijk geheel los van het civielrechtelijke.

Al kan ik mij bij een strafrechttraject voegen in het strafrechttraject en mijn kosten trachten vergoed te krijgen mij een rechtszaak.

• Boris

Dader, schade, strafrechtelijk, vernieling….

Het gaat over een meisje van 17 die tijdens het insuline spuiten ongewild wat urine verliest.

Enige empathie is jou geheel vreemd kennelijk….., en de Hema ook…, die nog een boete van 50 euro geeft op de koop toe. Schandalig!!!

• Boris

Op deze onzin ga ik niet eens in.

• KlaasVaak.

Wat een verrassend antwoord.

En zo origineel.