Archief

• KlaasVaak.

Bij verlies van een legitimatiebewijs hoef je geen aangifte meer te doen bij de politie.

Dat doe je bij de gemeente. In de zin van: je meldt dat je een nieuw ID wilt WANT die ander ben je kwijt.

Is je ID gestolen dan wèl naar de politie. Dan is er sprake van een strafbaar feit.

• KlaasVaak.

Voor de nabestaanden is zo'n misdrijf meestal verschrikkelijk. Bij een politieke moord komt daar bij, dat …. etc.

Het is geen politieke moord.

Ze was al jaren geen minister meer.

• - Gerard -

Het kan er ook allemaal toe leiden dat bij proefprojecten mensen wachten met informatie aan de politie te verstrekken; ‘eerst geld, dan praat ik’. Erg naïef om te denken dat jij het beter weet dan de overheid. En je hebt het over moord, terwijl er helemaal niks is aangetoond. Hooguit dat mevr. niet is gestorven aan een natuurlijke oorzaak. Een ongeluk, doodslag of moord. Niets staat nog vast.

Stem maar lekker op de SP en solliciteer bij De Telegraaf. Die hebben ook zo hun eigen waarheid.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Medialogica

• - Gerard -

Oke, dat wist ik nog niet. (tu)

• Cor van Dam

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Het is geen politieke moord.

> Ze was al jaren geen minister meer.

Mevrouw Borst was ex-minister en voormalig vice-premier. Als eventueel duidelijk zou blijken dat de dader politieke motieven had, noem ik het een politieke moord.

• KlaasVaak.

http://www.politie.nl/onderwerpen/identiteitsbewijs-gestolen-verloren.html

(*) in verband met wijzigingen in wet- en regelgeving kan het zijn dat u het verlies van uw identiteitspapieren niet bij de politie,

maar bij uw gemeente moet melden. Kijk op de website van uw gemeente of dat in uw gemeente het geval is.

• - Gerard -

Thanks.

• jobcop

Onze wijksecretaresse heeft op bevel van hogerhand inmiddels alle boetes teruggestuurd die boor APK en WAM uitgeschreven waren.

• BennieMak

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Laat dat onderzoek nou

> maar aan de politie over, kunnen we achteraf

> bekijken of ze dat goed hebben gedaan. Daar hebben

> we in dit land mensen voor die dat beter kunnen

> dan een Cor van Dam.

Bedankt weer voor je toegevoegde waarde aan dit forum!

Want laat dat onderzoek maar over aan de recherche, want we hebben geen ‘Opsporing Verzocht’, hulp van burgers in strafzaken, Peter R. de Vries, enz. enz.

Wordt het niet eens tijd dat Gerard wakker wordt in 2014 i.p.v. klierderig commentaar te leveren!?

• BennieMak

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Ik begrijp de ophef trouwens niet zo.

> Voor mij een lijk een lijk. En of dat lijk nu Els

> Borst heette ten tijde van leven of Tante Kee doet

> er niet toe.

Ik vraag me überhaupt af indien tante Kee was vermoord er zoveel aandacht aan was besteed.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.