politie schiet hond dood op snelweg

  • Black Identity

    Hallo Boevenvanger,

    Heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg!

    Groetjes

    Danielle

  • Black Identity

    En sorry voor mijn reactie, maar ik was gewoon in eerste instantie boos, maar ik begrijp het wel nu als ik het zo lees en er over nadenk.

  • serine

    de snelweg staat dagelijks stil….dus waarom niet voor een hond

    leuk deal maken? iedere gevaarlijke niet benaderbare crimineel….mag je van mij dan ook wel af knallen…

    snel goedkoop en simpel.

    want dat is de enige reden geweest voor deze aanpak.

  • serine

    duidelijk he…

    het moest snel goedkoop en simpel…

    en het is geen mens dus het mag ;)

  • - Gerard -

    Al scheld je mij helemaal verrot, ik geef toch geen krimp. ;)

    Maar ik heb het niet als ‘boos’ ervaren hoor, dus je hoeft je nergens voor te verontschuldigen.

  • Black Identity

    Laat ook maar zitten, de ene komt met afganistan aanzetten de ander komt weer met cowboy uitingen die ik helemaal niet zeg, de ander met een koe het heeft geen nut voor mij om er over door te gaan.

    Sorry mensen dat ik mijn mening geef en nogal heavy reageer dat heb ik in mijn vorige reactie ook al gezegd, maar blijkbaar is dat ook niet goed.. dan niet…

    en ja je moet keuzes maken die je liever soms niet wil en ik snap heus wel dat de politie verdere problemen wil voorkomen, maar het had naar mijn mening anders gekunt.

  • AEH

    serine schreef:

    >

    > duidelijk he…

    >

    >

    > het moest snel goedkoop en simpel…

    >

    > en het is geen mens dus het mag ;)

    Nee, het moest ivm de gevaarzetting snel. Geloof me goedkoop en simpel is meestal bij de politie geen issue.

    De afweging die er schijnbaar is gemaakt is dat er door de hond zeer waarschijnlijk een aanrijding had kunnen ontstaan, waardoor weer mensenlevens in gevaar hadden kunnen komen. (Dan was trouwens iedereen weer over die achterlijke politie-agenten gevallen die er met hun neus opstonden en niets deden)

    Ik heb wel eens uren en dagen achter dieren aan lopen vangen, puur en alleen om te zorgen dat het beestje uit zijn ellende werd gehaald.

    En honden vangen is echt geen makkelijke klus, honden in shock is nagenoeg

    niet te doen.

  • HankH

    Serine: Kun jij uitleggen waarom iemand een vervelende vlieg die om zijn hoofd cirkelt met een welgemikte klap doodslaat, en zijn kinderen die net zo vervelend lopen te jengelen laat leven?

  • Black Identity

    Wat is dat nu weer voor domme vergelijking, je zit gewoon op een goekeuring te wachten want dat wil je er mee zeggen. Een hond is niet zo erg want het is geen mens, dat wil je horen. laat mensen toch hun mening geven inplaats van iemand proberen te overtuigen. Ik vind het walgelijk, serine ook, jij niet een ander misschien wel of niet, laat dat toch lekker zo.

  • serine

    :D:D

    ik begrijp het wel…maar het zind mij niet ;)

    en het had volgens mij anders gekund…that's it

    en inderdaad als het een dol mens was geweest met een vuurwapen in zijn hand hadden ze desnoods wel de snelweg afgezet waarschijnlijk.