Leerling schopt leraar in de rug: strafbaar?

• HM

dat filmpje en de verklaringen die je echt wel krijgt, getuigen verklaring en aangifte wordt die stoere jongen wel degelijk op veroordeeld.

• edwin1872

Zou kunnen HM, maar wederom:

Lees eerst eens!

Puur op dat filmpje, krijg je hem niet veroordeeld, simpelweg omdat je niets kunt zien. (los van het feit dat aan de hand van een filmpje niemand veroordeeld zal worden…)

En als ik de reacties van zijn medescholieren zo her en der lees, hoop ik voor de oude man dat er inderdaad mensen zullen zijn die een betrouwbare verklaring kunnen en willen afleggen.

• HM

samen met de aangifte van mishandeling van het slachtoffer, een getuigeverklaring EN het filmpje gaat deze lafaard toch wel voor gaas.

• edwin1872

Eens met je HM, maar dan, zoals je zegt met getuigeverklaring.

Nu heb ik diverse fora doorgespit, inclusief de Hyves van het feest. Als ik dat zo allemaal lees, hoop ik voor de oude man dat er iemand een objectieve verklaring kan en wil afleggen…Ik heb er een hard hoofd in dat de medestudentjes dit zullen doen.

Hier heb je nog zo een linkje, wie is hier de schuldige??

http://www.dumpert.nl/mediabase/100351/162f3774/fanfare_pwnd_irritant_ventje.html

• HM

In jou link is geen sprake van een schuldige. De man haakt opzettelijk het jochie en die valt. Geen letsel zoals ik het kon zien dus van mishandeling zal geen sprake zijn. Maar wat is precies de overeenkomst met dit topic dan?

• edwin1872

Je zegt geen letsel zoals je het kon zien….

Wie weet heeft dat joch wel een tand gebroken?

De overeenkomst is dat je speculeert, en geen feiten hebt.

• HM

Als dat ventje een tand had gebroken of ander letsel had opgelopen dan had dat ventje wel anders opgestaan en weggelopen of geloof je echt alles pas als je zelf gezien hebt? Je link heeft totaal geen raakvlak met het topic. Hierin wordt een vent tegen vlakte aangetrapt en dat is iets heel anders dan een jochie pootje haken. Maar goed zo kunnen we nog wel 1001 voorbeelden aanhalen dus we kunnen er net zo goed metstoppen. Jij ziet iets niet en vele anderen zien dan wel iets. Maar ja Fritzl vind zichzelf ook geen monster en de rest van de wereld wel dus er zijn wel meer meningen die verschillen. So be it!

• edwin1872

HM toch!

Hoe kun je nu opgeven? Kom op, overtuig me eens met degelijke argumenten.

Het filmpje uit de start bewijst alleen maar dat er iets gebeurd is, maar laat niet exact zien wat. Jij denkt met je hart, niks mis mee overigens, maar op de beelden zie je nergens de dingen die iedereen roept en de media schrijft.

Mijn linkje/filmpje moest je aan het denken zetten. Wat als dat jou zoon geweest was? Nou ja, natuurlijk zou jij de tubaspeler groot gelijk geven, maar ik denk dat de meerderheid van Vaders eens even verhaal waren gaan halen bij hem. Hetzelfde bij die oude man, hij heeft van leerlingen af te blijven.

• A.T.

Viel weinig verhaal te halen bij deze ondertwijsassistent door wie dan ook omdat een of andere dikke lompe onvverlaat er - op wat voor wijze dan ook - voor heeft gezorgd dat deze oude man met een smak op de grond terecht kwam, bewusteloos raakte en een hersenkneuzing opliep.

Maar als voorstander van een steviger aanpak door de politie ben ik reuzeblij dat jij er kennelijk wel een voorstander van bent dat politiemensen iemand die hen een stomp tegen de arm geeft, in de benen of romp mag schieten.

• HM

Roy schree: “Mijn linkje/filmpje moest je aan het denken zetten. Wat als dat jou zoon geweest was? Nou ja, natuurlijk zou jij de tubaspeler groot gelijk geven, maar ik denk dat de meerderheid van Vaders eens even verhaal waren gaan halen bij hem. Hetzelfde bij die oude man, hij heeft van leerlingen af te blijven.”

Als het mijn zoon zou zijn geweest dan had jij het dus vrij normaal gevonden als ik naar die tubaspeler was gegaan en meteen had mishandeld ( een gemikte trap op het mondstukje doet wonderen hoor) of zou ik dan wel 40-uur vogelhuisjes moeten schilderen van je?

Maar tussen opgeven en ermee stoppen zit trouwens ook nog een verschil hoor maar daar zullen we ook wel weer van mening verschillen dus …………………….