Agenten leren straattuig een lesje.....

• Black Identity

ik laat me door jou de les niet lezen aangezien ik het over H Koch had

doeg

• wim

Wie ben jij in godsnaam om te bepalen dat je even een aanhouding van je vriend tegen te gaan houden :/

De politie is geen padvinderij ofzo

• wim

Net zo min het verhaal van jou dat jij een aanhouding probeert tegen te houden

• serine

net wat ik al tikte

als een allochtoon een pak slaag krijgt omdat hij de boel verziekt….is het discriminatie

als een blanke jongen een pak slaag krijgt haalt het de krant geen eens.

en als het de krant haalt heeft ie t verdiend :D

wie discrimineerd er hier nou?

• Lans

Ach Wim, ik heb het ook maar opgegeven, is geen praten aan. Ik denk dat zij rond de 15, 16 is. Dan kan je het haar eigenlijk ook niet kwalijk nemen zo te reageren. ;-)

• HM

en een paar reacties terug had je het wel over mij maar als ik je daar op wijs dan is het weer “ je kent me niet eens”. Jij mag dus klaarblijkelijk wel een mening hebben over iemand die je niet kent maar als men iets over jou schrijft dan kom je met een loze opmerking zoals “ sweet dreams”. Dat kan veel zeggen over een mens, let wel ik zeg niet dat het iets over jou zegt hoor.

• HM

nee lans ze is al 29 of misschien al 30 jaar en feyenoord fan.

• HM

zag net dat ze in juli van dit jaar 30 wordt.

• De enige echte Frits

Ja, dat heeft er zeker mee te maken.

In NL-bv zijn we gewend om laag in te steken in de geweldspiraal.

Dat is goed als je bv een vreedzame demonstratie moet beeindigen.

Dan begin je uiteraard heel erg laag.

Wanneer echter de beer al flink los is, steken wij ook laag in.

En dat is in mijn optiek niet goed. Je moet dan “er over heen”, met andere woorden: flink insteken bovenin de geweldspiraal en dan afbouwen.

Door het laag insteken bereik je alleen maar dat de ontrust langer doorduurt, sterker nog: mijn stellige indruk is dat je met een dergelijk optreden erger uitlokt.

Ik vergelijk het altijd met een brand in huis. Dan zie ik de brandweer komen en ik heb nog nooit gezien dat ze bij een grote uitslaande brand beginnen met 1 straal lage druk om te kijken of dat ook wil helpen. Je geeft het vuur dan de gelegenheid om haar verwoestende werking nog een tijdje door te zetten.

Andersom pompen ze ook niet het huis van zolder tot kelder vol water als er een pan frituurvet in de fik staat in de keuken.

Ik wil de publieke reacties wel eens horen als de brandweer standaard begint met een tuinslang branden in huizen te blussen, omdat we nu eenmaal laag in moeten steken……Anders is het niet proportioneel……

Andersom verlangt men dit vaak wel van de politie….dat verbaast mij ten zeerste.

mzzl,

Frits.

• serine

een paar jaartjes jonger dan mij maar

goh…best zielig