Nieuwe trend?

• Skywalker

Tussen kan en willen zit een groot verschil.

Wat mij betreft net zo groot als tussen gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen.

Een tijdje terug heb je een hele mooie mailwisseling met mij gehad. Pak die er nog maar eens bij Arie. Doe nou niet net alsof je achtelijk bent wat dat siert je niet.

Skywalker

• Arie

Goed, ik ben achterlijk. Jij je zin.

Kunnen we weer terug on topic!

• Skywalker

Arie schreef:

> Goed, ik ben achterlijk. Jij je zin.

Weer woorden in de mond leggen. Ik tikte doe niet net alsof, ik zei niet dat je het was. Integendeel Arie.

> Kunnen we weer terug on topic!

Tuurlijk. Maar aanbod blijft ook voor jou. Koffie met appelgebak.

Skywalker

• Skywalker

http://phoenixlabs.org/pg2/

Installeer dit leuke dingetje maar eens.

Je schrikt je de pleuris wat er allemaal geblokt wordt bij alleen al het bezoeken van prikborden van startpagina.

Skywalker

• Skywalker

Dus als er iemand jou identiteit probeert te achterhalen is dat geen enkel probleem.

Bij het bellen naar je buurvrouw om te vragen wat voor iemand jij bent is dat geen enkel probleem.

Jij hebt immers niets te verbergen.

Skywalker

• De enige echte Frits

Ja, daaaaaaaaag! En dan meteen na de installatie een poort openzetten die heel mijn surfgedrag naar The men in Black doorstuurt? Nee, dank je! :D ;-)

mzzl,

Frits.

• - Gerard -

Skywalker schreef:

>

> Dus als er iemand jou identiteit probeert te achterhalen is

> dat geen enkel probleem.

> Bij het bellen naar je buurvrouw om te vragen wat voor iemand

> jij bent is dat geen enkel probleem.

Dat was jij dus toch? Maar jij bent een opsporingsambtenaar …… meneer de part. beveiliger.

• - Gerard -

Moet natuurlijk zijn: GEEN opsporingsambtenaar.

• HM

dat zijn ze en is een ieder tot je met bewijzen komt dat het anders is. Of werkt het zo niet in jou wereld????????

• Reja

In de commerciële wereld wordt men wel keihard afgerekend op wanprestatie. Ook daar doen mensen naar eer en geweten hun best en maken zij fouten. Naarmate het belang of de gevolgen groter zijn, is de afrekening ook groter. Werkt naar mijn idee in het dagelijks leven zo; kleine fout, klant waarschuwt, grote fout, klant stapt op.

Heb ik het nog niet over aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid. De eerste gaat over (groot) geld, de tweede over voortijdig vertrek. Heeft menig topman meegemaakt. Je zou toch denken dat dit bij de overheid ook zo kan werken.