Nog even en komt nog een toefje slagroom op ook !
Geen ruzie maken jongens.
- Gerard - schreef:
> Dat was jij dus toch?
Nee dat was ik niet. Je hebt zelf verkondigd dat dit gebeurd is op de eerste meeting op iemand zijn kantoor op de eerste etage. Weet je nog?
Dat was jij dus toch? Maar jij bent een opsporingsambtenaar …… meneer de part. beveiliger.
Dit ontgaat mij even.
Skywalker
Nu snap ik het, nee dat klopt Maar wat is erger. Een prutsende burger die lekker zit te hobbyen en je zelf uitgedaagd hebt, of een incapabele overheid?
Vanaf 1 januari 2009 mag je uitgeleverd worden aan elk land van de EU zonder opgaaf van reden en je mag 9 maanden worden vastgezet aldaar zonder reden waarom. Staat in het fantastische verdrag van Lissabon. Wil jij de gelukkige zijn bij wie de eerste fout gemaakt wordt?
Skywalker
Integendeel Reja, ik waardeer Arie zijn reactie enorm.
Ik heb ook niet de ultieme waarheid dat heeft niemand. Maar ik ben er altijd naar op zoek en ben ook zeer kritisch.
Mijn zoon zit nu in zijn waarom fase. Op alles wat er gezegd of gevraagd wordt krijg ik als reactie “maar waarom?”
Ontzettend kriegel kun je er van worden totdat het besef mij te binnen schoot dat ik zelf nog steeds in die fase zit. Ik wil ook altijd weten waarom en hoe en of iets echt zo is als dat het voorgesteld wordt.
Ben ook regelmatig uitgemaakt voor dissident. Na het woord opgezocht te hebben ben ik het als compliment gaan beschouwen. Prachtig toch iets niet zomaar voor waarheid aannemen maar zelf nadenken? Het zou toch wat zijn als mensen mijn versie van de waarheid zomaar aannamen, ben juist blij dat ze die kritisch bekijken zodat ik er ook weer een ander licht op kan werpen. Weer een stukje dichterbij wat misschien echt waar is…
“Ik verwerp uw mening, maar ik zou sterven voor uw recht om ze te mogen uiten”.
Citaat toegewezen aan Voltaire.
Skywalker
Uitermate slordig dan de een of andere NFI medewerker hetzij labels heeft verwisseld of (na onderzoek) harten heeft verwisseld zodat harten in een verkeerde doos terecht zijn gekomen. Slordig en akkeurenswaardig en zeker voer bij een functioneringsgesprek of een beoordeling maar GEEN strafbaar feit.
Bij een gruwelijke zaak zoals de moord op Christel is het voorstelbaar dat men daar fanatiek onderzoek in doet. Als in dat onderzoek kennelijk zicht op een of meer daders is dan is het ook voorstelbaar dat men daar achteraan gaat.
Een politieonderzoek richt zich op het vinden van een dader en niet op het vaststellen wie de dader niet is (dan moet je bij elk onderzoek tenminste 13 miljoen Nederlanders onder de loep nemen).
Wel blijft het zaak dat wat er gevonden wordt ook kritisch beoordeeld wordt voordat je daar verregaande conclusie's aan gaat verbinden of te snel doordraaft. Ook te snel doordraven is geen strafbaar feit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?