Nieuwe trend?

• wim

Dus jij beweert nou doodleuk dat het gros van de opsporingsambtenaren niet integer zijn.

Nou dan ben je wel in mijn ogen een ******* als je dat geloofd.

Ik zeg wel, rotte appels heb je overal, ook bij de politie, maar ze zijn zeker niet voor het grote deel rot.

Dat je dat geloofd man.

Wim, op dit prikbord zijn we gewend dat mensen elkaar niet beledigen, ook al zijn ze het nog zo oneens met elkander. Derhalve jouw posting aangepast. Gaarne dit soort uitlatingen in den vervolge achterwege laten.

Mod Arie

• Reja

De handdrukken, da's weer een ander verhaal. Het gaat om het vertrekprincipe.

• Rob II

Het zoeken naar en of het al dan niet vinden van een dader zal de waarheid uiteindelijk aan te licht brengen.

• planner

En is dit nu niet juist wat er in de Puttense moordzaak is misgegaan? Men had immers al de ‘daders’, vervolgens werd de ‘waarheid’ daar maar even bij gezocht, hoe krom deze ook was.

Maar ik heb even lopen zoeken, en gelukkig is het OM het met HM eens:

“Opsporing en vervolging zijn gericht op waarheidsvinding en daar hoort een communicatiebeleid bij dat openheid verschaft over de gang van zaken gedurende het onderzoek, vanzelfsprekend met inachtneming van het onderzoeks- en privacybelang.”

Bron: http://archief.om.nl/beleid/beleidsregel.php?rid=345