Dan tref je toch steeds de verkeerde! ;-)
Nee zonder gekheid, ik snap wat je bedoelt. Ik ken ze ook, tref je ze prive, harstikke leuke meid/kerel, trekken ze het pak aan, compleet anders. Vind ik zo jammer. Blijf jezelf, benader mensen zoals je zelf benaderd wilt worden en benader ze zoals je in je prive leven ook zou doen. Het voorkomt zoveel gezeik.
Ik vind ook dat je als diender ook wel eens mag zeggen dat je iets k.lote vindt en ook een vorstelijk mag meelachen. Uiteraard wel op de geapste momenten.
Als iemand echt een leuk geintje met mij uithaalt, geen probleem, lachen we er samen om. Echter is de intentie anders, dan kan je het van mij krijgen. En goed ook. Wat ik al zei, ik benader iedereen even netjes en vriendelijk en schat ik wat ik wel of niet kan zeggen. Krijg ik niet terug wat ik geef, tja, dan zal ik helaas ook uit een ander vaatje gaan tappen. Zo sta ik ook bekend in het gebied waar ik werk. Je kan met mij alle kanten op, behalve de verkeerde.
Maarja, ik zeg altijd maar zo, we weten dat er ook k.lootzakken bij de politie zitten, en misschien een schrale troost, wij hebben ook een hekel aan hun.