De motivatie

• LM

Falcor vraagt naar de motivatie van mensen om bij de politie te gaan werken. Ik kan mij voorstellen dat hij/zij wat kregelig wordt als er geen antwoord wordt gegeven, maar wel conclusies t.a.v. zijn eigen motivatie en drijfveren. Ik begrijp dat het zo gaat om een forum, maar snap de reactie wel.

Bennie schijnt trouwens goed op de hoogte te zijn van de selectieprocudure, vertel Bennie, hoe moet Facor zich opstellen om wel te worden aangenomen?

• Lans

LM, jouw eerste alinea, perfecte voorbereiding op de praktijk toch? Als je hier al kregelig van gaat worden….. Snapje?

Groetjes, Lans

• - Gerard -

Het is in dit land helaas zo dat je een P&O functionaris moet kunnen uitleggen waarom je bij de politie wilt. Daarnaast uiteraard zo'n psychologische test. Dus …. maakt het wat uit wat jouw motivatie is wanneer je dat moet uitleggen aan zo'n P&O pipo? Ik denk het niet.

• Ketel1

Is dat ook al vreemd dan, dat naar je motivatie wordt gevraagd? Misschien zijn er wel mensen die roepen ‘ik vind het wel gaaf om met wapens in de weer te zijn’. Die filter je er dan gelijk al uit.

• - Gerard -

En waarom zou je die er uit filteren? Ik gok zo maar dat leden van een AT (wapen)geweld wel gaaf vinden, anders zouden ze zich wel beschikbaar stellen voor Scouting Nederland.

• Dennis

Gerard,

ga alsjeblieft iets zinnigs doen met je tijd i.p.v. van die nutteloze commentaren te plaatsen.

• Barbara mv Rik

Dit slaat echt nergens op.

• - Gerard -

Niet? Ik heb een paar van die uitzendingen gezien op TV van mensen die graag bij de politie willen. Jouw motivatie, want gemotiveerd waren ze allemaal wel, doet er niet toe, dat is mij duidelijk.

Je moet geschikt zijn voor de politie ….. dat alleen telt.

En persoonlijk vind ik het zo'n onzin dat als politiegeweld je aantrekt, je per definitie ongeschikt bent voor de politie. Want ….. waar blijkt dat uit? Staat het ergens geschreven: Hou je van geweld?, dan ben je ongeschikt!

• BennieMak

Als je nu eens begrijpend leest, zou dat helpen?

• Graats

Ik heb weer een hoop gewauwel verwijderd.

Gelieve bij de les te blijven a.u.b. en niet af te dwalen naar ander zaken zoals zogenaamde neventaken van de politie (vuilnis ophalen, gladheidsbestrijding etc.).

En openlijke uitingen van animositeit worden evenmin op prijs gesteld. Zoals in de spelregels staat: het gaat niet om de boodschapper maar om diens boodschap.

Een heel fijn heerlijk avondje verder gewenst. :)

Mod Arie