De motivatie

• HM

Leuk is dat he dennis. Je geeft op elke vraag van gerard een duidelijk en goed onderbouwd antwoord. Dan stel je hem een vraag en vervolgens geeft hij geen antwoord want dan weet hij het niet meer. Gerard is “goed” in vragen stellen maar belabberd in antwoorden geven

• HM

Mag ik vragen waarom je kriebels krijgt dan? Ik heb even geen idee waarom dat zo is?

• Dennis

Beste Gerard,

Ik ben helemaal klaar met antwoorden geven aan jou. Dit is een openbaar forum en ik ga niemand ideen geven over wat ze kunnen zeggen bij hun selectiegesprek.

Ik heb mijn motivatie al gegeven bij mijn selectiegesprek en dat was kennelijk voldoende voor de selectiecommissie om een positief advies te krijgen.

Jouw motivatie om deze vragen te stellen is mij ook duidelijk, maar ik heb geen zin om jouw spelletje mee te spelen. Een fijn leven verder en veel plezier met je winkeldieven.

• boevenvanger

Kijk als je nou zou weten waar je over praat zou je dit nooit zeggen.

Bij het AT wordt juist minder gebruik gemaakt van geweld dan bij overige eenheden.

Waarom?

Omdat ze beter voorbereid, getraind en opgeleid zijn.

• BennieMak

Dennis schreef:

>

> …jezelf telkens met idiote one-liners…

> …

> Daarom vind ik jouw een kontendraaier.

Over animositiet gesproken!

• serine

of hij word gewoon moe van je ;)

• BennieMak

Correct is het in ieder geval niet! En vraag me dan ook af of zo'n opstelling hier het exclusieve recht is van vermeende agenten! :-(

• - Gerard -

Oké, dus eigenlijk heb jij helemaal niets toe te voegen aan deze topic maar vond je het nodig mij af te zeiken.

• serine

ik denk dat dennis genoeg heeft toegevoegd aan deze topic..

zelf ik heb begrepen wat hij heeft uitgelegd :D;)

• - Gerard -

Goed, het zal wel aan mij liggen. Een AT die vooral wordt ingezet als het echt gevaarlijk wordt, met gebruikmaking van geweldmiddelen, gebruikt minder geweld dan de lokale bonnenschrijver.

Mocht ik ooit weer eens worden aangesproken door een agent van de verkeersdienst op mijn rijgedrag dan zal ik dat proberen te zien als geweld, en als ik ooit eens mijn woning wordt uitgetrokken met een zak over mijn kop, een pistool in mijn gezicht en mijn handen gebonden op de rug, dan zal ik dat geweld proberen op te vatten als een normale handeling die gewone agenten niet aankunnen. Want daar ontbreekt het de bonnenschrijver aan opleiding.

De wereld op zijn kop……