Waar ligt de grens?

• Lans

Ik ken dat. Sommige hovj's leven nog in de tijd van carbon-papier. Ik heb hetzelfde eens meegemaakt mbt bedreiging. Ook daarvoor geldt dat je je helemaal niet bedreigd hoeft te voelen. Een of ander prutsertje van 3 turven hoog bedreigde mij met de dood. Gezien zijn reputatie was ik geenzins onder de indruk maar ik laat me dat niet zeggen, dus aangehouden.

Ik vertelde de hovj over mijn beweegreden. “ja maar ik begrijp dus dat je je niet bedreigd voelt”. Nee. “ Dan is het een onterechte aanhouding”. Dacht het niet.

“Jawel, want je moet bij een bedreiging het gevoel hebben dat de verdachte zijn bedreigingen daadwerkelijk ten uitvoer zou brengen” Nee, dat is de standaard tekst van de aangifte beste hovj. Heeft totaal geen raakvlak met de strafbaarheid. “Jawel” Nietes.

Nou je begrijpt het, hij wilde er niet aan en bleef bij een onterechte aanhouding. Gelukkig was het tijdens de kantooruren en ik kon hem net voor de voorgeleiding hem de telefoon geven: “De parketsecretaris voor u aan de lijn”.

Resultaat: Terechte aanhouding en prutsertje een beste douw.

Hovj inmiddels met pensioen. Gelukkig :D

• Plukkie

Maar Hyper deze turk waar het over ging doet dat ook niet

Wij zijn een k*tvolk etc etc

k*tkland

Omdat hij per ongeluk ongeveer 170 reed.

Kan je nagaan 170 rijden, toegeven dat je niet oplette

en dan kwaad worden op NL omdat er gediscrimineerd zou worden omdat hij een S-klasse rijd en turk.

Hij haalde het er toch echt zelf bij.

Grtz Plukkie

• Hyperactief A-P

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld Plukkie, maar er gaat bijna geen dag voorbij, en er is wel één of andere bevolkingsdiscussie, ongeacht wie er mee begint. Mensen die gewoon hun uiterste best doen, hebben last van deze idioterie. Maar het is zeer moeilijk om hier serieus over te discusseren, dat zie je in deze discussie ook. Gelijk wordt het tijdstip in combinatie met je uitspraak in twijfel getrokken. Simpele zielen… Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak

Lol, en de hovj die je een tijdje niet meer aan wilde of durfde te kijken zeker.

• ¥ Lotje ­­¥

Precies . Onbeschoften gelijk terug naar land van herkomst . Wedden dat ze zich aan gaan passen dan ;)

• ¥ Lotje ­­¥

Daar heb jij weer gelijk in . Wie en hoe laat men prikt moeten de mensen zelf weten . en daar wordt ook wat opgezegt idd. .Maar……. buitenlanders in ,,ons,, land willen soms maar al te graag bovenons ,, gaan,, staan, We vinden het niet goed maar WIJ doen er niks aan . We zijn met zijn allen jaknikkers en alles wat ons opgedragen worden vinden we goed . We zijn in feite net sinterklazen . en ja met zijn allen . We demonstreren nergens voor . Haal alles maar binnen ……… ;)

• mwb

Wilders eerst terug naar Indonesie ?

• ¥ Lotje ­­¥

En als de dader(s) gepakt worden dan mogen ze even 10 uur schoffelen

******************************************************************************************

precies en na afloop zeggen ze soms nog . Ow.. vond het nog wel leuk werk ;)Wij hebben er eentje gehad . Te gek voor woorden eigenlijk haha…. Die kreeg ook ,, strafwerk,,(jonge knaap had gejat) om het zo maar te zeggen . En ja de tuin ook doen voor zijn ,, straf,, . Die zei na afloop :: kan ik solliciteren hier voor werk :D .

• serine

goed plan..(:D

• Hyperactief A-P

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> Daar heb jij weer gelijk in . Wie en hoe laat men

> prikt moeten de mensen zelf weten . en daar wordt

> ook wat opgezegt idd. .Maar……. buitenlanders

> in ,,ons,, land willen soms maar al te graag

> bovenons ,, gaan,, staan, We vinden het niet goed

> maar WIJ doen er niks aan . We zijn met zijn allen

> jaknikkers en alles wat ons opgedragen worden

> vinden we goed . We zijn in feite net sinterklazen

> . en ja met zijn allen . We demonstreren nergens

> voor . Haal alles maar binnen ……… ;)

Ik ben beslist geen jaknikker **Lotje**, integendeel, maar ik doe niet mee aan dit soort stemmingmakerij. Een mens is een mens, ongeacht religie en/ of afkomst. Mensen die bezig zijn met dit soort verdeeldheid te zaaien, houden het verdeel en heers systeem juist in stand. Als mensen elkaar vinden op de gezamelijke problemen, en daar een vuist tegen maken, dan heb de politiek pas echt een probleem. Groetjes v Hyperactief A-P.