Haha die film ken ik …
Hyperactief A-P Schreef:
——————————————————-
>
> Ik ben beslist geen jaknikker **Lotje**,
> integendeel, maar ik doe niet mee aan dit soort
> stemmingmakerij. Een mens is een mens, ongeacht
> religie en/ of afkomst. Mensen die bezig zijn met
> dit soort verdeeldheid te zaaien, houden het
> verdeel en heers systeem juist in stand. Als
> mensen elkaar vinden op de gezamelijke problemen,
> en daar een vuist tegen maken, dan heb de politiek
> pas echt een probleem. Groetjes v Hyperactief A-P.
Mee eens Hyper, maar we moeten wel oppassen dat het geen éénrichtingsverkeer gaat worden. Want gezien het onderwerp, het filmpje zelf, wie was nu degene die stemming maakte? Wie ging verdeeldheid zaaien?
Meneer de dikke Turk toch? Nederlanders zijn kutvolk en Nederland is een kutland. Als er dan mensen zijn die elkaar vinden omdat ze dit een probleem vinden voor de samenleving, dan is dàt niet het probleem maar de gasten (die Turk in dit geval) die zich zo manifesteren. En mijn inziens mag daar best een vuist tegen gemaakt worden. (of helpen met koffers pakken, mag ook )
Groetjes, Lans
Dat is helemaal juist Gerard, Hyper tracht eerst een draai naar een nieuwe discussie te geven (nationaliteiten) vervolgens haalt hij de politiek erbij, de rest kan je al invullen, medicatie krijgt de schuld, om dan af te dalen naar de gruwelijkheden van de 2e wereld oorlog. The same old story van Hyper, zullen we maar zeggen. Als hij werkelijk de uitzending had gezien, had hij wel anders gereageerd.
het is gewoon heel simpel…
deze man baalde..is na 30 jaar nederland zn rijbewijs kwijt..hij is boos en voelt zich genaaid..
als ons dat overkomt…zullen wij niet kut nederlanders zeggen…maar kut sm… ofzo…
deze man was teleurgesteld en baalde uitermate..
de een kan zich nou eenmaal beter beheersen als een ander…
deze man kon dat schijnbaar niet en scholt dat even van zich af,…wat nederlanders ook kunnen..nederlanders die in frankrijk hun rijbewijs kwijt raken zullen waarschijnlijk kut fransen zeggen… (tenminste de nederlanders die zich niet zo goed kunnen beheersen als deze turkse man dat ook niet erg kon… )
want let wel..hij vroeg of hij even rustig boos mocht worden..
het klonk wel discriminerend en natuurlijk willen wij hem dan met alle liefde helpen om zn koffers te pakken..maar je moet je afvragen of het wel zo bedoeld was…hij was gewoon van streek en zei dit uit emotie..
en ik denk heel eerlijk dat deze politie man deze situatie kraak helder wist in te schatten en daarom niet als een beledigde agent reageerde..
deze politie man heeft hem rustig boos laten wezen en het niet als persoonlijk aan genomen..omdat het zo niet was bedoeld..
soms moet je ook ergens door heen kunnen kijken.
Oh als het niet persoonlijk bedoeld is mag het of moet je het over je kant laten gaan?
Nu dan zeg ik: alle dikke Turken: je koffer pakken en oprotten dan maar.
Tis niet persoonlijk hoor, maar ik zeg het omdat ik emotioneel ben door die ene dikke Turk.
Slaat natuurlijk ook nergens op.
Het gaat er niet om of je me kwetst, maar of het kwetsend bedoeld is.
Het gaat er ook niet om als je beschoten wordt of het raak was…
En als je een aanrijding veroorzaakt of je dat expres deed.
het is in ieder geval geen topic waard…,vol discriminatie..
want nederlanders kunnen dit ook hoor..als hun rijbewijs word afgepakt in een ander land..
nogmaals niet iedereen kan zich netjes beheersen..
gisteren in een zelfde programma..roept een vader van iemand die een bekeuring kreeg de agent na met K… nsbers..en dat was een nederlander…die zelf niet eens een bekeuring kreeg en zijn rijbewijs werd ook niet afgepakt
(kijk en daar snap ik minder van dan van iemand die voortaan op de fiets moet…
en vreemd genoeg lees ik hier vandaag niks over die ouwe scheldende nederlandse gek..en ook deze man is niet aangepakt.
maar als het een turk is had hij vreselijk aan gepakt moeten worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?