Ik zeg ook niet dat er iets mis is met de doorverwijzing naar de gemeente, ik wist alleen niet waarom ze dat deden.
Reden waarvoor is me inmiddels duidelijk.
grtzzz
20 jaar geleden had ik een agent op de stoep
tijdens mijn afwezigheid..in aanwezigheid van de jongens des huizes..die voor de deur aan het sleutelen waren had mijn reu de kans gezien om de basset van mijn over buurvrouw te grijpen…die hem dagelijks aan het uitdagen was al blaffend langs het hek..
jongens niet thuis dat ik thuis kwam…hond op zijn plaats…en een krijzende onverstaanbare buuf voor de deur…
een keer gevraagd binnen te komen,een keer gevraagd het rustig te vertellen en niet zo te schreeuwen..
en toen de deur maar dicht gedaan…verstond er toch niks van..
de politie kwam vragen of ik de schade niet wilde betalen?
ja dat wel maar ik kon haar niet verstaan..en schreeuwen tegen mij? ik was mij nergens van bewust..dus hoef ik dat ook niet te ondergaan.
van de agent gehoord wat er was gebeurd…en hem naar haar gestuurd met het bericht de rekening van de dierenarts in mijn brievenbus te stoppen…
zo moeilijk was het niet geweest…als ze verstaanbaar had gesproken zonder oorverdovend gekrijs.
de reu leeft inmiddels allang niet meer..de rekening natuurlijk gewoon betaald
maar het lijkt mij dat bij ernstige bijt incidenten de politie toch gewoon komt?
of er nu een mens of hond gebeten word?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?