Zo is dat.
Als is gebleken dat vrouwelijk personeel zich kan verwonden door de beugels in BH's
die onder een steekwerend vest worden gedragen lijkt het mij vrij logisch dat de baas daar een voorziening voor treft.
Mij lijkt het logisch dat de agentes dan zelf zo slim zijn om sport BH's tijdens het werk te dragen die men zelf aanschaft. Want ik kan nergens vinden dat sport BH's duurder zijn als beugel BH's (je kan uiteraard alles net zo duur maken als je wilt), dus ik zou werkelijk niet kunnen bedenken waarom ‘de baas’ daar iets voor moet regelen.
Je beperkt het aantal uren dat bureau's nog open zijn voor het publiek zodat er maar weinig mensen binnen nodig zijn
En die mensen die nu binnen zitten tijdens de in jouw ogen te lange openingstijden, die zitten gedurende de dienst duimen te draaien? Zo niet, wie gaat het werk dat deze mensen nu doen, en waar en wanneer gaan ze dat doen, wnt de bureau's zijn dicht…..?????
Lees net een bericht op Ad.nl dat er meer bezuinigingen moeten komen bij de politie
Ik lees dat ‘het de vraag is of de bezuinigen er moeten komen’, omdat men het er in de Tweede Kamer, zoals gewoonlijk, weer eens niet met elkaar eens is, en komt er waarschijnlijk weer een compromis waar niemand blij van wordt….
Die vragen kunnen de mensen die de bezuinigingen opleggen ook niet beantwoorden. Ze willen wel meer politie de straat op krijgen maar hoe vervolgens de zaken die ze daarmee genereren moeten wegwerken, wordt verder niet gerept.
Dat de “receptionisten” ook veel administratieve klusjes die de agent van straat houden, opknappen en toezicht houden op “klanten” die niet vrijwillig aan het bureau verblijven schijnt ook maar moeilijk door te dringen.
Op mijn bureau mogen de “receptionisten” tegenwoordig nog maar met zijn tweeen per dienst draaien. De een moet beginnen om 08:00 uur en mag dan werken tot 17:00 uur en nummer 2 moet om 10:00 uur beginnen en mag dan werken tot 18:30 uur.
Dat betekent dat er om 18:30 uur altijd een koppel agenten van straat teruggetrokken moet worden om het vertrek van de receptionist te kunnen opvangen.
Als 1 van de 2 ziek is (een achtervang is er niet ander loopt het rooster voor de receptionisten in het honderd) moet je een koppel tot 10:00 uur binnen houden of reeds om 17:00 uur naar binnen roepen. Als dan al maar 4 man op straat heb waarvan er twee met noodhulp zijn belast dan komt er van “meer blauw op straat” in de praktijk niet veel terecht.
Op papier klopt het allemaal perfect maar papier houdt geen rekening met zieken, vakantie's en niet vervulde openstaande vacatures.
Ook sport BH's vallen onder de ARBOwetgeving immers, als de werkgever zijn werknemers materiaal verstrekt dat zij moeten gebruiken en dat ook bij correct gebruik verwondingen kan veroorzaken moet hij er alles aan doen om die verwondingen te doen voorkomen. Als dat impliceert dat de werkgever daarvoor sportbh's moet verstrekken dan moet hij dat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?