Meer blauw op straat en meer bezuinigen.....

• twinII

Ik deze:

Belachelijk Veel Handelingen.

Geef mij maar Genesys terug. Scheelt echt uren werk. Heb nog nooit voor Genesys de Wiki hoeven te gebruiken. Nu dagelijks.

Ik ben blij met het onderzoek van eenvandaag. Hopelijk verandert er wat, of ben ik nu te optimistisch.

• wim76

Die is ook erg goed haha.

We blijven allemaal optimistisch denk ik :)

Genesys was erg goed. Als ik 't goed had, heeft de Kmar Genesys gekocht.

Zij gaan 10 jaar voorruit en Haaglanden 10 jaar achteruit.

• Pa-Caroni

http://www.websitevoordepolitie.nl/nieuws/geen-sprake-van-kaalslag-bij-politie-905.html

• Rob II

Ik vermoed dat we hier in Haagse binnen korte tijd weer in die containers 9 uur zitten te staren naar de deur van een ambassade, consulaat of residentie van de een of andere buitenlandse mogelijkheid of politica. Daar hebben we nu speciale BOA's voor maar ook daar wordt inmiddels al fors gesneden.

• - Gerard -

Lijkt mij ook een klusje voor een part. beveiligingsorganisatie. Ik heb nooit begrepen waarom politieagenten dat doen.

• Rob II

Die mogen geen vuurwapen dragen. Niet dat je wat met dat vuurwapen kan uitrichten overigens als in zo'n container zit maar dat terzijde.

• - Gerard -

Ik weet niet of het vuurwapen een rol speelt. Het lijkt me eerder een publieke zaak/taak/verantwoordelijkheid … dus overheid. Er kunnen vast wel afspraken gemaakt worden tussen de part. beveiliging en de politie m.b.t. opvolging alarmmeldingen.

• Rob II

Ik heb begrepen dat bewaking door een beveilingsbedrijf protocolair niet is toegestaan (onvoldoende status).

Waarschijnlijk is particuliere beveiliging ook te duur.

• Planner

Rob II

Waarschijnlijk is particuliere beveiliging ook te duur.

Jij denkt toch werkelijk niet dat het inhuren van een paticulier beveiligings bedrijf duurder is dan het inzetten van politie (B ) OA's? Dit is al de tweede keer in korte tijd ( http://politie.startpagina.nl/prikbord/12814791/12814895/re-vvd-cda-pvv-akkoord-over-veiligheid#msg-12814895 ) dat jij wat moeite met cijfertjes hebt….

• wim76

Zeg planner, denk jij dat politiemensen zulke overbetaalde mensen zijn?

Een beveileger kan best net zoveel of misschien wel meer per uur kosten dan een politieman.

Zeker als je ze moet inhuren.

**aangepast ivm tik voud**