Ik persoonlijk vind het van de zotte dat de quotum er nog steeds is.
Ik pak liever de excessen aan.
Zeker met al die vehogingen die er aan staan te komen.
De boetes staan totaal niet meer in verhouding.
Heb net een boete mogen ontvangen van 128 Eurie's ( hard rijden), heb daar totaal geen problemen mee.
Precies zoals je zegt, het is spel..wordt je gepakt, dan moet je ook niet zeuren.
Waar ik wel problemen mee hebt, zijn de aangiftes ( diefstal, mishandeling etc..etc) waar bijna niets aan gedaan wordt.
En als je een aangifte gaat doen, dan wordt je zowat de deur uitgekeken, met een blik van..zie je niet dat wij het zo druk hebben. Ze zien je liever gaan dan komen, verschrikkelijk gewoon, je wordt helemaal niet serieus genomen. Vind dat ook een asiocaal gedrag naar een burger toe.
En nee, dit heb ik niet via via..maar zelf ondervonden.
Jij leert het kennelijk ook niet. Op mijn PC zit een aan en uit knop. Als ik mij ergens aan stoor, dan zet ik hem uit of ga wat anders doen. Bij elke post staat er bij wie hem plaatst. Dus als jij je in het algemeen stoort aan mijn berichten, dan sla je mijn bijdrages toch gewoon over, waarm kwel jij jezelf zo? Wind je niet op, het is maar een prikbord, en jij bepaald wat je wel of niet leest, en ik bepaal hoe ik schrijf.
En jij denk zeker dat ik dagelijks in een onopvallende auto rond rijd?
Ik rij meestal in zo'n opvallend aquarium rond waardoor iedereen voorbeeld gedrag laat zien.
Dan zie je lekker veel excessen. Mensen zijn niet zo dom doorgaans.
En soms heb ik meldkamer dienst, of sta ik bij een ambassade.
Er komen meer dagen voor dat ik niet schrijf dan dat ik er wel eens schrijf.
En daar gaan die 15% verhoging niet echt aan meehelpen.
Heb in het verleden in Krommenie gewoont, Woonde bij mij ook een agent., Knal rood haar had ie, Zeer sociaal voelend.
Zit nog bij de politie al jaren en doet geloof ik cursussen geven op scholen en ook moeilijke gezinnen o.d.
Had altijd een hekel aan bekeuringen uitschrijven.
Of het waar is weet ik niet. Maar het verhaal ging en misschien van een andere agent gehoord dat ie op het matje moest komen.
Aantal weet ik niet., Zeg honderd.
Zijn chef zei tyegen hem je collega,s hebben elke maand zo,n rond bekeuringen geschreven en jij slechts 10.
Ik zal me vertbeteren washet tegen antwoord.
Maand later weer op het matje komen.
Je hebt er maar 20 uitgeschreven zei zijn chef.
Waarop de agent zei, Heb mijn uiterste best gedaan en ben met 100% vooruit gegaan.
Broodje aap verhaal ? weet ik niet. Maar vond het schitterend om te horen en 4 weken geleden had ik hem nog toevallig aan de lijn.
Ik rij meestal in zo'n opvallend aquarium rond waardoor iedereen voorbeeld gedrag laat zien.
Dan doe je iets verkeerd! Gewoon 30 km boven de maximum snelheid gaan rijden, en dan wachten wie er achter je aan komt om dat ongewenste gedrag op de mobiel vast te leggen. Dan een tijdje weer normale snelheid gaan rijden, je wordt ingehaald en dan vriendelijk zwaaien, want je komt je vast en zeker op Geen Stijl en wellicht ook nog bij P&W op de TV. En dan het volgen bord aan… Kassa en goed voor het quotum
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?