Dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken. Meneer wilde niet meewerken, was al aangesproken en weigerde de bus te verlaten. Maw: meneer bedacht zijn eigen regels en heeft schijt aan de regels die inherent zijn aan diensten die hem worden aangeboden. Begrijp me goed, hij hoeft het er niet mee eens te zijn, mag het allemaal belachelijk vinden, maar het gaat mij om zijn reactie daarop.
Vervolgens komt de politie, die hem klaarblijkelijk heeft medegedeeld dat hij is aangehouden. Ook hier trekt meneer zijn eigen regeltjes en weigert iedere medewerking. Ook hier hoeft hij het er niet mee eens te zijn. Maar dat reageer je anders af, niet met geweld. Dus meneer heeft het van begin tot eind aan zijn eigen gedrag te danken dat hij klappen heeft gehad.
Dus wat jij aangeeft, meneer heeft een grote bek, dus dan maar een stapje terug doen? No way. Ok, de aanpak verdiend niet de schoonheidsprijs, maar dat is makkelijk beoordelen vanachter een bureau.
Als ik daar deel van had uitgemaakt, dan had ik zonder problemen dit tegen mijn korpschef kunnen uitleggen.
Want mijn inziens maak je een denkfout. Hij is niet getrapt en geslagen en gebeten omdat hij zat te eten, maar hoe hij reageert op het feit dat hij hierover wordt aangesproken.
Waardeloos en schandelijk gedrag.