Filmpje vechtpartij/aanhouding in bus

• Arie

Je vergeet een paar stapjes tussen het eten en de vechtpartij…….

Bijvoorbeeld weigering…….. agent slaan….?

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> En als je als agent ook maar een grammetje

> verstand hebt dan ga jij niet aan je vrouw of

> korpschef uitleggen dat je met acht man en een

> politiehond een OV-reiziger in elkaar hebt

> geslagen, hebt getrapt en door een politiehond

> hebt laten bijten omdat iemand zat te eten.

• wim76

Elkaar flink kussen in de bus uitgebreid waar andere mensen bij zitten kan storend zijn ja.

De tortelduifjes kunnen ook thuis helemaal los gaan, waarom moet dat dan zo speciaal in de bus waar de rest bij zit.

• wim76

Gerard, jonge jonge, wel eens van het doen stoppen van het feit?

Wat heeft het dan voor enkele zin om iemand aan te spreken dat hij niet mag eten in de bus, hem daartoe te vragen om te stoppen, hij stopt niet, geef hem daar een bekeuring voor en laat hem verder eten!!.

RIGHT…

• - Gerard -

Tuurlijk jongen, of een gezicht is storend of kleding of geur ….. welkom in Iran. Nou, ik ben er al jaren klaar mee.

• - Gerard -

Ik zal de overheid even vragen of ze een soort ster maken die je op je kleding kunt plakken al je diabeet bent en MOET eten. Want voor je het weet word je het openbaar vervoer uitgeslagen. Ik woon nog liever in Noord-Korea dan dat ik een uur doorbreng in het OV.

• KlaasVaak

een broodje shoarma moeten eten als je suiker hebt???

en als je al moet eten kan ook in die 5 minuten voordat je instapt

• - Gerard -

KlaasVaak, ik ben hartstikke pro politie maar dit is de eerste keer in mijn leven dat ik me kan herinneren dat ik, zoals te zien is op het filmpje waar een politieagent die staat te rammen met zijn wapenstok en een goedgerichte trap in zijn smoel krijgt, dat ik denk: Goedzo, trap die smeris verrot ….. de hond.

Dus …. ik kap met deze topic. ben er echt helemaal klaar mee. Dit is een incident, funest voor mijnbloeddruk, en richt me weer op de goede ervaringen en het beeld dat ik van de politie had voor dit filmpje.

• Giovanna

Er zijn mensen die niet kunnen wachten :D vandaar

• Arie

Gek, die gedachte had ik nou toen die ‘gekleurde medemens’ klappies kreeg omdat ie besloot als eerste een klap uit te delen en daarna door het lint ging toe die daarop (terecht) vastgepakt werd.

Blijf jij maar echter in jouw waan dat ie klappies kreeg alleen maar omdat zijn broer een broodje wilde eten.

• DePeter

De man was al door beveiligers van Connexxion aangesproken, omdat hij in de bus zat te eten. Hij wilde niet meewerken en weigerde de bus te verlaten. Toen agenten de beveiligers te hulp schoten, verzette de Hoofddorper zich hevig tegen zijn aanhouding.

Niet alleen het filmpje bekijken, ook de link bekijken.:)-D