Kijk, dat meneer die 20, 30 …. wat is het precies, kledingstukken toch meeneemt, dat gaan we meneer even uitleggen. Dan leg ik uit dat meneer zich aan de huisregels dient te houden en zo niet, niet langer welkom is in de winkel. Kan meneer dat allemaal niks schelen dan zal ik hem vorderen de winkel te verlaten, en als het moet nogmaals. Voldoet hij niet aan die vordering dan zal ik meneer mededelen dat hij is aangehouden wegens husvredebreuk en bel ik met 112. Als het goed is komt de politie dan binnen een minuut of 10. En vanaf dat moment zitten we weer in die bus. Of de politie er op los slaat is volledig de verantwoordelijkheid van de politie, sta ik volledig buiten. En als er dan links er rechts politietanden en andere onderdelen van de politie door de winkel vliegen, het zal toch resulteren in een aangifte wegens huisvredebreuk, waar ik zelf niets mee opschiet, en een winkelontzegging van in ieder geval 1 jaar. En als het niet mogelijk is die winkelontzegging door de verdachte te laten ondertekenen dan zal de winkelontzegging hem bereiken op zijn huisadres.