blussen van kleine brandjes

• Starsky79

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> >

>

> Onrechtmatig gebruikmaken van OGS.

Ok wist niet dat de politie daar ook al mee bezig was.

• Starsky79

Hahahaha,

Hij is leuk.

• - Gerard -

Verbaas ik me ook altijd over. Het stikt van de hulpverleners. Brandweer begrijp ik nog wel, daar gaat gewoon standaard een half voetbalelftal in de wagen maar politie, ambuance, Rijkswatersstaat en weet ik veel wat voor volk er staat voor een omgevallen voetganger.

• - Gerard -

Het verbaasde mijn zwager eigenlijk ook. Ja, en dan kun je niet veel meer dan ……. pffff, wat een ….. let but.

• Arie

Voor de volledige reportage: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/58-politieonderzoeken/6909-vondst-stoffelijk-overschot-neherkade-den-haag ;)

• Starsky79

Maar jou zwager zit dus bij de brandweer en heeft een boete gehad?

• Starsky79

Even de reportage bekeken maar ben het wel eens met Gerard dat ruim 50% van het personeel daar ook iets anders had kunnen gaan doen. Was niet echt nodig lijkt mij. En gezien hoe men op de foto staat had men wel wat anders kunnen doen. Maar goed dit ff off-topic.

GR.

• - Gerard -

Nee, dat schrijf ik niet. De agent moest weten welke melding het betrof want als ze ‘zomaar’ met OGS ergens naar toe knallen …. dan een bon.

Kijk, ik woon op het platteland en je hebt hier een paar mafkezen bij de politie zitten. Ik kan me nog herinneren dat toen ik een keer met mijn maatje in zijn surveillancevoertuig net vertrokken bij zijn kantoor, toen nog in de binnenstad, we klem werden gereden door de politie. We hadden een inbraakmelding. Mijn maat zei: Och, Jezus. daar heb je zakkenwasser weer, gauw je handen tegen het raam ….. lachen man. Dus…. wij onze handen gespreid tegen de voorruit net alsof we door het AT met enorme guns onder schot werden gehouden. Komt die bal gehakt naast de auto staan, tikt op het raam en mijn maatje doet de ruit naar beneden. “Wat is de bedoelding?” zegt die agent….. “Nou, we hebben een alarmmelding, inbraakalarm”. Rij en kentekenbewijs graag …… en jullie legitimatiebewijs.

Gaat nergens over …. maar ja, je hebt ze er bij zitten….helaas. Mij maat vertelde later toen we onderweg waren dat dit een agent is die een bloedhekel aan hem en zijn bedrijf had/heeft. Een paar dagen eerder was hij het kantoor van mijn maat binnengestormd omdat hij een van zijn beveiligers zocht die eerder te snel had gereden. Echt de weg kwijt. Heeft mijn maat ook werk van gemaakt natuurlijk bij zijn chef maar blijkbaar luistert die agent nergens naar.

• Hampie

Johan Schreef:

> meldkamers van beide zitten tegenwoordig ook nog

> eens bij elkaar.

Niet oveal, dus hier kan je niet zomaar vanuit gaan.

• mwb

Waar niet dan ?