blussen van kleine brandjes

• Hampie

Ik vind eigenlijk dat iedere inwoner van nederland een opleiding tot brandwacht en verpleegkundige moet hebben, en dat ieder woning op de oprit een brandweerwagen moet hebben staan.

Moet toch niet gekker worden.

• - Gerard -

Ja, en 4 spuitbussen; wit, blauw, geel en roodl. Afhankelijk van het voorval spuit je de brandweer auto dan in de kleuren van de politie, KMar, ambulance en weer terug naar brandweer.

• rijsbergen

welke brandblusser moet ik dan volgens jou in huis hebben of moet ik er meerdere in huis hebben.

Is 1 blusdeken wel genoeg denk je?

Waarom niet op elke etage van een huis meer dekens, blussers, boeken enz enz enz.

• Starsky79

Ok raar dit,

eerst de vraag stellen waarom er poeder gebruikt wordt bij de politie en geen schuim om vervolgens zelf het antwoord te gaan geven???

beetje nutteloos om de vraag dan te stellen toch?

• mwb

Dat heet reclame, volgens mij.

In de eerste posting van stond een link naar de bedrijfssite van koning leeuw, maar daar heb ik Arie op gewezen die een en ander heeft aangepast.

• Starsky79

Ja zie het!! beetje laat maar toch…

• Hampie

Nou als ik alles lees wat van Dam allemaal in een noodhulp wagen wil gaan stoppen, dan mag je onderhand wel een trekker-opleggercombinatie gaan aanschaffen.

Twee verschillende brandblussres in een voertuig, dat word dus iets van: iene miene mutte, welke brandblusser gaan we benutten.

Flessen water meenemen, dat word lachen met de arbeidsinspectie.

• Tory

Fell out of bed feielng down. This has brightened my day!

• Jaylynn

Gee whiz, and I toghuht this would be hard to find out.

• Cassandra

If my pborelm was a Death Star, this article is a photon torpedo.