voeren van alarmlichten

• mwb

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Van dit verhaal, beste mwb, begrijp ik werkelijk

> geen zak.

> .

Hoef ook niet.

Ik zou graag willen weten wat je zou doen ?

Je staat bij de slager.

En je wil die avond eens een lekker biefstukje eten.

Dus je vraag om die mooie, rooie, kogelbiefstuk in de vitrine.

Je vraagt ook nog even hoe je die het best kunt bakken.

En achter je staat iemand, die zegt:

“Weet je wel waar je mee bezig bent, hoe die koe heeft afgezien, een slecht leven gehad, weinig licht gezien, hoe ze die koe gewetenloos hebben geslacht. Waar begin je aan met je kogelbiefstuk, man?!”

Wat doe je dan?

• Planner

Dus 2 keer snel achter elkaar knipperen mag wel, maar langdurig knipperen mag niet? Vertel nu eens, voor welk feit kan je dan bekeurd worden en hoeveel is dan de schade?

• - Gerard -

Niks …. ik bestel gewoon die biefstukken en ga eens op huis aan …… lekker smikkelen.

• Planner

Dus als ik het goed begrijp zeg jij dat de bestuuder van een auto die aan het laden en lossen is altijd bij de auto moet blijven en niet mag helpen om de goederen naar binnen te brengen?

• falconimpact

de vergelijking raakt kant nog wal planner want zoals je het nu stelt mag je dus ook best wel onnodig claxoneren gezien dat sommige voertuigen bij het inschakelen van het alarm 1 of 2 maal de claxon lichtjes laten horen.

• mwb

Smakelijk. Zou ik ook doen.

• Peter R

klaas

heb je ooit wel eens normaal gewerkt? als elk centrum afgesloten is en je moet ergens iets brengen of halen hoe doe je dat dan zonder de prijs te verhogen want ik neem aan dat je ook alle winkels afstruind voor de laagste prijs

• Planner

Ik mag hopen dat het geluid van het open-dicht doen van je auto niet hetzelfde geluid als je claxon is? Maar jij blijft maar doorzeuren over een vergelijking, ondertussen is nog steeds de vraag die ik heb gesteld onbeantwoord?

• KlaasVaak

en daarom mag het???

• KlaasVaak

“heb je ooit wel eens normaal gewerkt? als elk centrum afgesloten is en je moet ergens iets brengen of halen hoe doe je dat dan zonder de prijs te verhogen want ik neem aan dat je ook alle winkels afstruind voor de laagste prijs”

ik heb geen idee wat je hiermee wilt zeggen

ik heb de definitie van laden/lossen niet bepaald

ik leg alleen uit, net als mwb deed, wat die definitie is en hoe er mee moet worden omgegaan

dat dat niet werkbaar is, is niet mijn probleem

ik heb het niet verzonnen