serine, als mijn zoon straks een brommer heeft en hij heeft het lef daar een 70 CC blok in te bouwen staat die brommer dezelfde dag nog bij de sloop. Ik ben de baas en hij wordt het nooit.
waarom zou ik dat doen…? ik heb er geen belang bij…
jij wel…het is de vriend van jouw zoon…
de vriendjes van mijn zoon…worden net zo aan gesproken als mijn zoon hoor…opvoeden is een zaak van ons allen.
ook bij die jongens waarvan de DENKT dat ze niet meer te redden zijn…juist in die jongens zou je exstra moeten steken..(en als ik jou zo goed lees moet het wel heel erg zijn…
(ik vraag mij meteen stiekem af….hoe zal het er thuis bij hem aan toe gaan? ouders onverschillig? asociaal? of misschien juist TE lief…? hebben die ouders genoeg in hun mars om wat te kunnen doen?..hebben die ouders voldoende steun?of het te druk met hun eigen…?
een kind heeft zichzelf namelijk niet gemaakt he…juist die jongeren mogen wij NIET los laten…
mijn zoon heeft ook vriendjes die net effe verder buiten het boekje gaan…maar die kunnen van mij echt wel feed back verwachten…
joh wat..drank en rijden …? rijbewijs tijdelijk kwijt? jeeeeeeeeeeeeeeetje wat ben jij stom zeg, hahahaha dat had ik van jou noooit verwacht…zo hard moeten vechten voor je rijbewijs en nu al kwijt….tggggggggg sjonge jonge nou succes met je cursus,…hahahaha…zo…en is het de cursus waarom die jongen niet meer met drank op rijd? of omdat ik hem op deze wijze heb uitgelachen in bijzijn van zijn vrienden?….hij is in iedergeval totaal omgeteurnt…en het was een draak hoor…ook vele haltjes….bijzonder onderwijs…ouders regelmatig op het politie buro…ik weet niet hoe lang hij braaf blijft….maar voorlopig is het aan gekomen..
ik vond het ook een nare jongen..geen goeie vriend voor mijn zoon…maar dat heb ik nooit gezegt…ik heb er op mijn manier wat sence in proberen te stoppen…in de hoop dat het een keer viel..
en dat verdiend iedere 16 of 18 jarige hoor…never give up !!
je hebt helemaal gelijk…die van mij heeft het lef ook niet gehad…en heeft nu een snorbrommer gekocht…omdat hij dan zonder helm kan rijden…
langzaam aan worden ze wijzer en wijzer…
geld ook voor het vriendje van je zoon…als zijn ouders niet ingrijpen…kun jij het hem misschien vertellen en herhalen en herhalen..vervelend ik weet er alles van….maar hoe cool is het als hij toch eens mede daardoor opknapt?…(tu)
serine, ik ben al wat ouder en ik schat in, ongeveer dezelfde leeftijd als jij. Ik heb dat vriendje van hem gewaarschuwd en ik zit nou eenmaal zo in elkaar; als hij zich vandaag of morgen te pletter rijdt…. ik zit er niet mee. Ik weet het, klinkt allemaal ontzettend bot, maar ik heb zo mijn grenzen. Mijn zoon heeft nog nooit een bekeuring gehad en wat mij betreft en zolang ik verantwoordelijk voor hem ben, blijft dat zo.
Ik reageerde even op Peter R.
Maar goed serine, ik ben daar niet geschikt voor. Ik leg uit wat wel en niet mag en dan ben ik er klaar mee. Mijn zoon had ook een vriendje -type assielzoeker- die, ook door zijn thuissituatie, het moeilijk had. Alle begrip voor maar ik wil er niks mee te maken hebben. Ik hoorde daar wat verhalen over, ook over hoe mijn zoon zich gedroeg op school. Ik heb mijn zoon verboden nog langer met hem om te gaan en ik stond op het punt naar de school van mijn zoon te gaan om mijn zoon uit de klas te halen, uit de buurt van die jongen. Mijn zoon beloofde niet langer met die jongen om te gaan, ik had mijn zoon ook gezegd dat ik die jongen niet meer in mijn huis wil hebben. En niet veel later verhuisde de jongen naar het westen van het land.
Als de school geen gehoor had gegeven aan mijn verzoek mijn zoon uit de klas te halen en in een andere klas te doen, had ik hem van school afgehaald en naar een andere school gestuurd.
geeft niet…jij bent wel vader maar ook maar een mens…die het beste voor zijn kind wil…het word je niet kwalijk genomen..
maar een agent is ook een mens…die veel ervaring hebben met jongeren en ook doen waarvan met denkt dat dat het beste is..niet iedere agent is een pennenlikker of gek op bonnen uit schrijven…er zijn zat agenten die het doel hebben om die kids wat te leren (om te voorkomen dat ze die zelfde jongeren een keer van een boom af moeten krabben..)..en weten ook wel dat bonnen schrijven niet veel zin zal hebben..als iets niet het doel bereikt wat je wil halen zal je het via een andere weg moeten doen..
en daarom doet klaas vaak het op zijn manier..en die begrijpt waarschijnlijk zonder pardon wat ik jou uit probeer te leggen…
jou zoon is 16 en heeft nog geen bekeuring binnen..en jij zorgt er voor dat dat zo zal blijven….IK duim voor je dat je gelijk hebt…
of jou zoon is heel zoet…en er zit op zich niet zo veel in…en doet alles braaf wat pappa zegt….(maar ja weet je…geen enkel kind is heilig…dus jou zoon ook niet.. dus ik vermoed dat jij eerdaags een keer een illusie armer bent..
en dan hoop ik dat jij hem niet helemaal in elkaar trapt…omdat jou verwachtingen buiten proportioneel hoog lagen…en de teleurstelling bijzonder groot is..
serine, ik heb mijn zoon in de 15 jaar nog nooit met 1 vinger aangeraakt, ik kan het verbaal wel af. Natuurlijk kan het straks voorkomen dat hij met zijn brommer een keer zonder helm rijdt of het rode verkeerslicht negeert. Dat kan ik niet voorkomen, ik heb hem niet aan een touwtje de hele dag, en dat zou ik ook niet willen. Hij moet zichzelf ontwikkelen. Maar het is een zachte jongen en is nooit agressief. Misschien heb ik gewoon geluk dat hij zo'n karakter heeft. Haha, ik ben volgens mij ook in het nadeel, want hij is bijna net zo groot als ik …. sjeees wat groeien die kinderen snel en ……………… hij zit op karate.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?