de hulpverlener krijgt een bon

• serine

ik dacht dat die het van defensie kregen?

• serine

ik begin juist met Ujen waneer ik pissig word..:D

of een oudere persoon voorme heb…maar dan linkt die u inderdaad anders..(:D

• serine

ik heb eens 2 wielen op het gras gezet,…er was geen parkeer gelegenheid in de buurt…en moest effe,….

kom terug dikke bekeuring voor het op een groenstrook staan met 2 wielen…(weet je is niet erg..) maar ik zette hem zo…ik dacht uit socialiteit…zodat het overige verkeer geen last van mij zou hebben…:D

nou dat is dus ook over…die stond die keer daarop dus midden op de weg…en geen bekeuring gehad….zo weet je het maar nooit…(gewoon een leer momentje betalen en klaar..)

ik begrijp het verder nog steeds niet…er stonden geen borden dat je er niet mocht staan of wat ook…het zal wel…desbetrefende persoon moest even wat uiten…ik weet ook niet of ik die nu van een boa of agent heb gehad trouwens..

• serine

ik ben het gedeeltelijk met je eens….

kinderen noemen de meeste ook jij…

meester piet wil jij?….

mijn kinderen krijgen U aangeleerd…ze doen het automatisch..ik u zo en zo standaard tegen oudere mensen..of mensen van instantie's..omdat ik dat thuis zo geleerd heb,..

maar mijn ouders mocht ik mee jijen en jouwen…op een normale toon…zoals je dat tegen vrienden ook doet…

ik hoor van veel mensen terug die mijn zoon op viste hebben gehad bij hun ivm met een zoon of dochter van hun…

goh wat is hij netjes…geeft een hand steld zich voor en gebruikt beleeftheids vormen..

KIJK…:D

maaaaaaaaaaaaaaar…als je met jongeren werkt…en dat doen agenten…werken beleeftheids vormen niet altijd mee…de ervaring heeft geleerd …dat het in eigen taal terug spreken vaak beter werk..juist het afstand verminderen…

dus niet in alle gevallen gaat het afstand houden op als je bepaalde doelen wil behalen…soms moet je even in de zelfde taal terug spreken wil je gehoord worden…en aan kunnen komen..

• serine

kom op gerard dat kind is 16…

en een bekende van de politie zeg je…heeft het straffen geholpen? nope…misschien moet zijn omgeving dan eens beginnen met opvoeden? en er proberen wat verstand in de praten…en met zijn omgeving bedoel ik ook de vader van zijn vriendje..;)

een buurman wensde mij veel geluk met mijn pasgeboren eerste kindje jaren geleden….die man niet de minste in die stad..zei…alles wat je erin stopt komt ook weer terug…

ik begreep hem toen niet erg..ik was erg jong…heeft even geduurd voor zin zin op zijn plaats viel…

als jij zo op hem afgeeft..en negativiteit erin stopt…komt dat er ook weer uit..

als jij hem meerderwaardigheids en verantwoordelijkheids gevoel en positiviteit geeft komt dat er ook weer uit…

en dat geld ook voor de vader van het vriendje..de meester ..de buurvrouw en de agent die ze ontmoeten op straat.

hij is 16 er zit rottigheid en onverantwoordelijkheid in..meent zich misschien zelfs daar wel een stoer imago mee aan te kunnen meten omdat hij net als iedere puber gewoon onzeker is.. (het is gewoon een kind die veiligheid en grenzen nodig heeft…en sommige kinderen gaan voortdurend over die grenzen heen…

maar wat ik ook zie is dat de etterbakken van vroeger…de meeste daarvan tegenwoordig goed boeren…en alles mooi voor elkaar hebben…

ik heb er nu een van 4…die zie ik ook steeds over grenzen heen stappen…een ratje dat dat is…er zit wat in…(ik inmiddels ervaren…) denk…ach die komt er wel…

als is het alleen maar omdat hij onder onze vleugels leeft en wij niet opgeven…

en zoals ik jou zie bulderen over die knul….hmzz wil ik je alleen maar zeggen,geef m niet op..dat zou pas een MISDAAD zijn.

• serine

grappig zon topic als deze..van uitbuiter…tot veelste zacht eitje..die veel vaker toe zou moeten slaan met zijn bonnen boekje..

de meningen zijn hier dus duidelijk over verdeeld..(tu)

• - Gerard -

Dan neem je eens contact op met de politie en vraag je uitleg.

• - Gerard -

Het gaat mij niet om die jongen, het gaat mij om het optreden van de politie. Slappe hap. Als mijn zoon, 15 jaar, geen enkele keer in contact gekomen met justitie/politie achteop een brommer zit zonder helm en geen ID bij zich verwacht ik precies hetzelfde. 60 euro dokken en afslepen.

Dat ze die jongen laten lopen heeft niks met die jongen te maken maar meer met het feit dat als ze hem afslepen naar het politiebureau ze er zelf ook naar toe moeten. Dat kost tijd voor de heren van het verkeershandhavingsteam. Ik kan geen andere reden bedenken.

• serine

nou mijn zoon heeft hem vaak gehad hoor…hij hield daar pas mee op toen een van zijn vriendjes in het ziekenhuis belanden na een val met de scooter zonder helm.. (ervaring maakt wijzer dan een bon…een bon doet niet zeer genoeg..een kapot vriendje wel.

• - Gerard -

Niks mis met het uiterlijk van het politieuniform. Ik vind het er mooi uitzien.