Ik werk alleen in Rotterdam.
En KATTEN mogen die wel in andermans tuin hun behoefte doen???? Daar heb ik last van . er zijn er bij die krabbelen het netjes onder maar er zijn er ook die laten het zo liggen. en die dieren mogen vrij rondlopen . Spul voor in de tuin te doen, dat ze niet komen, help altijd niet . Als je ze nat gooit ( en ja dat heb ik gevraagd aan de dierenarts wat je kan doen om die beesten uit de tuin te houden) helpt op ,,dat,, moment even.Maar morgen hebben ze weer parmantig hun hoopje gedaan .
En ja in MIJN tuin.
ach ik heb een paar schapen lopen…die scheiten een paar hectare onder..dus om de kat van de buren maak ik mij hier echt niet druk..
er loopt hier een mooie witte met vlekken…van..? geen idee van wie die is..die steelt hier af en toe een rat of muis van het land..doet zijn behoefte waarschijnlijk een gaat weer…en dat terwijl ik mijn katten netjes binnen houd.. ik vind het een mooi gezicht waneer het beestje met zijn vers gevangen prooi weer richting huis gaat..
een reiger in mijn tuin die mijn lammeren de sloot in jaagd vind ik vervelender
zou ik mijn kat los laten..breekt natuurlijk de hel los…dan ben ik een fout mens..of hij word overreden..
maar andermans katten mogen wel op mijn erf schijten…maar nogmaals..het boeit mij niet..het heeft mij trouwens nooit geboeid..ook niet toen ik gewoon een stads tuintje had..ik hou van dieren..en ja dieren moeten af en toe nou eenmaal scheiten.. ook de kat van de buren..(zou men nou uitgebreid in mijn tuin zn hond uit laten word het een ander verhaal maar zon katje..?
vroeger toen wij nog in een hutje woonde was de aarde van de dieren…wij hebben dat volgebouwd en het ons eigen gemaakt..belachelijk dat beesten niet meer vrij kunnen en mogen leven omdat wij zonodig alles vol willen leggen met bakstenen en asvalt. en een stukje aarde willen afbakenen met een bordje erop..“VAN MIJ ” leven en laten leven..
ik hou ook van dieren erg veel zelfs . maar de behoefte doen in andermans tuin , vind ik opvoeding voor de mens aan hun dier. Je praat nu over een hutje en de dieren vroeger de aarde hadden . oke . Dan moet de mens maar geen dieren nemen . heb je ze dan moet je ze maar opvoeden ook anders de dieren maar vrij laten .
dus hup mensen . alle honden los , alle katten los , alle vogels los , alle schapen en geiten los, alle slangen los ( want er zijn mensen die houden ook slangen) alle beren los . alle tijgers, al het ongedierte los en laat dat allemaal over al schijten .
Maar dat kan volgens de minister ook weer efficiënter. http://www.nu.nl/politiek/2610623/opstelten-wil-ander-gebruik-toezichtcamera.html
KlaasVaak, omdat dit toch een van alles wat topic is, de volgende vraag. Beetje overdreven misschien om daar een aparte topic van te maken? Ik rij voorlopig mee de mobiele surveillance. Nu hoor ik van die collega's dat ze wel eens, als ze in een bepaald gebied zijn, klemgereden worden door zogenaamde collega's van concurrende bedrijven. Persoonlijk vind ik dat zwakbegaafd, maar zou het klemrijden door zo'n idioot onder het strafbare feit Wederrechtelijke vrijheidsberoving kunnen vallen?
Art. 282a Sr, lid 1: ‘Hij die opzettelijk iemand wederrechtelijk van de vrijheid berooft of beroofd houdt met het oogmerk een ander te dwingen iets te doen of niet te doen wordt als schuldig gijzeling gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie.’
Persoonlijk vind ik dat zulke lui direct van de weg gehaald moeten worden en hun bevoegdheid verliezen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?