Jaja, dus als ik nu naar Frankrijk zou rijden en daar een filmpje maak, dan ga jij ontkennen dat Napoleon ooit in Nederland is geweest met zijn legers, want dat leger en Napoleon staan niet op dat filmpje …. jaja, ik snap het.
En wat is de meerwaarde om tegen iemand, waarvan je de identiteit -nog- niet kent, in het Engels te gaan praten? Misschien kan die Italiaan heel goed Nederlands verstaan. Maar dat zie jij zeker ook op dat filmpje, dat de man geen Nederlands verstaat. Nou nou … knap hoor.
Ja hoor, de meeste Italiaanse toeristen die Nederland bezoeken spreken Nederlands.
In het filmpje praat de man Engels maar de boa's en politie blijven hem in het Nederlands aanspreken.
En dan nog jezelf afvragen wat de meerwaarde is om hem in het Engels aan te spreken, werkelijk ongelooflijk….
Ja hoor, maar ik snap jou niet echt. Er is jou meerdere malen uitgelegd dat je niet aangehouden kunt worden voor het tegen de richting in fietsen. Dus, de man wordt aangehouden maar NIET voor fietsen tegen de rijrichting in. Want op dat filmpje zie je de man helemaal niet fietsen tegen de rijrichting in, maar dat hij daarom wordt aangesproken ….. dat geloof jij dan, ook al staat dat NIET op het filmpje.
Dus ja, het tegen de rijrichting in fietsen wat OOK niet te zien is geloof je wel, maar als iemand van de politie (ik niet) jou uitleg geeft waarvoor de man waarschijnlijk WEL voor kan worden aangehouden, geloof je niet.
swat Schreef:
——————————————————-
> Dan zijn we het over 1 ding eens. Ik namelijk ook
> niet. Ik zie in het filmpje wel (al in het begin)
> dat de toerist met een arm in de handboeien zit.
> Handboeien mogen alleen gebruikt worden bij een
> aangehouden verdachte.
Wellicht hebben de boa's zich niet gehouden aan die regel?
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?