Waar is de politie en Boa's in godsnaam mee bezig?

• Boris

Ik geloof best waarvoor de man WEL kan worden aangehouden. Maar jij en ook ik weten niet waar hij daadwerkelijk voor aangehouden is.

En wellicht is hij wel aangehouden voor het rijden in verboden rijrichting maar kennen de boa's de regels niet of hadden ze daar op dat moment gewoon lak aan.

• - Gerard -

Je hoeft ook niks te geloven maar als je het eenmaal meegemaakt heb, praat je wel anders. Ik heb ook wel eens een vrouw aangehouden. Ze begreep geen woord van ik zei, en ook de later gearriveerde agenten probeerden met handen en voeten uit te leggen dat ze was aangehouden. Alleen, iets later sprak ik iemand anders die haar kent als klant en die iemand anders vertelde dat de vrouw haar altijd netjes in het Nederlands aansprak.

Maar goed, je gelooft maar wat je wilt geloven ….

• - Gerard -

En misschien is zo'n geel voertuig dat zich over rails voortbeweegt wel een banaan. En zo klets je maar door tot je een ons weegt.

• ¥ Lotje ¥

Boris schreef:Ja hoor, de meeste Italiaanse toeristen die Nederland bezoeken spreken Nederlands. geloof je dat zelf. . .

• - Gerard -

O, en dan wordt de man aangehouden en moet hij voorgeleid worden bij een (h)OvJ, en die (h)OvJ vindt dat allemaal maar prima dat BOA's zomaar iemand aanhouden? En dat is dan jouw uitleg? Kijk, dat jij er geen reet van snapt neemt niemand jou kwalijk maar BOA's dan maar afdoen als een stelletje idioten die lukraak iemand voor hun eigen plezier aanhouden, nou ja, dan diskwalificeer je je zelf toch echt tot het niveau DOOD HOUT.

• Boris

De boa's in het betreffende filmpje beschouw ik inderdaad als idioten. Sowieso heb ik geen hoge pet op van die lui.

En van de politie in hetzelfde filmpje ook niet.

• - Gerard -

Hoeft ook niet, dat komt, nogmaals, omdat je er helemaal geen moer van snapt maar er wel een mening over hebt. Betweters zoals jij kom ik dagelijks meerdere malen tegen. Nergens verstand van, ik schreef het al eerder, maar wel een enorm grote smoel. Ach ja ….. veel meer dan uitleggen en uiteindelijk je schouders ophalen omdat men het gewoon niet wil snappen is dan wat rest.

Maar Boris, als je nou eens gewoon meeleest op dit forum, dan word je wat ‘slimmer’ en begrijp je ook wat meer van de wet en het werk van de politie. Heel leerzaam hoor.

• Boris

Zit jij ook bij de politie? Dan ben je niet bepaald een toonbeeld voor het vak. Mensen als jij bezorgen de politie een slechte naam.

• - Gerard -

Nee, ik zit niet bij de politie. Het politiewerk lijkt me ontzettend leuk maar de organisatie dat zich politie noemt vind ik een waardloze club ambtenaren. Tot vrijwel niets in staat.Grotendeels ook de schuld van hun opdrachtgevers, justitie en burgemeesters. Maar voor de agenten heb ik heel veel respect. Ook daar zitten helaas hufters tussen maar dat heb je overal. Dus, wat dat betreft heb je gelijk; het is maar goed dat ik niet bij de politie zit.

• Boris

En wat voor hufters daar tussen zitten kunnen we allemaal zien in het filmpje.

Welterusten.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.