Waar is de politie en Boa's in godsnaam mee bezig?

• - Gerard -

Welterusten Boris en misschien tot ziens op dit prikbord.

• Boris

Nee, natuurlijk niet. Vandaar mijn sarcastische reactie.

• Boris

Kennelijk begrijp je niet dat het sarcastisch bedoeld was als reactie op wat Gerard schreef.

• Sfred+

Is niet vreemd, er wordt an uitgegaan dat je genoeg engels op gedaan heb in je school jaren. Zo als jij denk ik weet Boris heb ik aardig wat landen bezocht voor mijn werk en zeer veel met de lokale autoriteiten in contact geweest voor mijn voormalig werkgever en ik kan alleen maar vaststellen, naar eigen ervaring dat in veel landen de politie zich probeert verstaanbaar te maken in engels als jij hun landstaal niet begrijpt, zelfs in Duitsland….B)-

• Sfred+

Maar jij gaat een ding voorbij. De wet in Nederland wordt nooit strikt volgens de letter van de wet uitgevoerd er zijn altijd nuances in de Nederlandse rechtspraak.

• Sfred+

Oke, laten we zeggen dat dat gebeurd is. Dan heeft Boris uiteraard ongelijk. Maar stel nu dat deze man echt maar op een verkeerde plek aan het fietsen was, de taal niet begrijpt en absoluut geen geweld gebruikt heeft, op voor wat manier ook. Vind je dan nog steeds dat er geen buitensporig geweld gebruikt is tegen deze man?

• Sfred+

Ik denk als deze man aangehouden werd door de regulieren politie het heel anders gelopen was. Gewoon door hun opleiding en ervaring, daar kan geen boa tegenop. In veel gevallen zijn ze geheel niet geschikt voor hun taak…

We zullen zien of dit il mouse een staartje krijgt.

• - Gerard -

Inderdaad, en ook dat is allemaal wettelijk geregeld.

• - Gerard -

In Duitsland zal dat wel nasynchroniseren worden ….. haha.

• Sfred+

Maar wat nu als BOA's zich niet aan de regels hebben gehouden en gewoon een beetje te veel last kregen van adrenaline? Dat kan ook niet uitgesloten worden.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.