Waarschijnlijk had die Italiaan, als hij een politieagent een trap had gegeven, zijn bek volgespoten gekregen met pepperspray. Het is allemaal ‘als, als’.
Weer dat ‘als’. Ik ga er van uit dat als de man netjes meegewerkt had, er zelfs geen ‘transportboeien’ aan te pas waren gekomen. Kijk, wat ik zelf onbegrijpelijk blijf vinden is dat wij een wet identificatieplicht hebben. En als je dan geen ID bewijs bij je hebt, wat je wel verplicht bent bij je te hebben, vragen agenten vaak om ‘iets anders waar uw naam op staat’. En dat ‘iets anders’ hoef je helemaal niet te tonen aan een agent of BOA, want de wet heeft een aantal documenten aangewezen IN DE WET, welke getoond moeten worden, en dat is een lidmaatschapskaartje van de bieb niet. Dus …. die vraag van agenten slaat, wat mij betreft, helemaal nergens op. Geen ID? Aanhouden die handel en afvoeren naar het politiebureau.
Kijk, door dat geneuzel van jou ben je het spoor helemaal bijster. Ik ben geen agent, nooit geweest, schrijf dat ook nergens en dus ben ik ook niet in een filmpje te zien als politieagent. Ik denk dus echt dat ‘als’ die Italiaan een agent een trap had gegeven, de politie de man met pepperspray had aangepakt. Dat denk ik, maar weet dat natuurlijk niet omdat het maar een ‘als’ verhaal is.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?