Waar is de politie en Boa's in godsnaam mee bezig?

• - Gerard -

Waarschijnlijk had die Italiaan, als hij een politieagent een trap had gegeven, zijn bek volgespoten gekregen met pepperspray. Het is allemaal ‘als, als’.

• Sfred+

Daarom mag jij ook nooit de wet zwart wit uitvoeren, zo als jij hem ziet. Want dan kan je wel eens op je gezicht gaan als je als getuigen moet optreden ;)

• - Gerard -

Weer dat ‘als’. Ik ga er van uit dat als de man netjes meegewerkt had, er zelfs geen ‘transportboeien’ aan te pas waren gekomen. Kijk, wat ik zelf onbegrijpelijk blijf vinden is dat wij een wet identificatieplicht hebben. En als je dan geen ID bewijs bij je hebt, wat je wel verplicht bent bij je te hebben, vragen agenten vaak om ‘iets anders waar uw naam op staat’. En dat ‘iets anders’ hoef je helemaal niet te tonen aan een agent of BOA, want de wet heeft een aantal documenten aangewezen IN DE WET, welke getoond moeten worden, en dat is een lidmaatschapskaartje van de bieb niet. Dus …. die vraag van agenten slaat, wat mij betreft, helemaal nergens op. Geen ID? Aanhouden die handel en afvoeren naar het politiebureau.

• Sfred+

Ik vind jou taalgebruik zeer schokkend als jij werkelijk een politieagent bent. Ik vraag mij zelfs af door jou taalgebruik wat ik in deze topic lees, of jij wel geschikt bent voor je taak, ik zie je meer als een wandelde tijdbom met een wapen. Maar dat is maar een mening….

• - Gerard -

Lijkt me sterk. Noem eens een voorbeeld waarbij ik me strikt aan de wet hou, en op mijn bek ga. Kan me er niets bij voorstellen.

• - Gerard -

Wellicht is het voor jou verstandiger dat je je beperkt tot de feiten en niet elk argument begint met ‘als’.

• Sfred+

Zelf doe jij ook aan ALS, want je geeft zelf toe dat je ook niet weet wat er precies gebeurd is. Maar je geeft duidelijk geen antwoord op een zeer eenvoudige vraag. Jou denkbeelden komen heel dichtbij een politiestaat waar geen plaats is voor enige nuances, zeer gevaarlijk.

• Sfred+

Jij doet zelf ook aan als, want jij weet ook niet wat er precies gebeurd is en jij gaat ook uit van je eigen aannames.

• - Gerard -

Kijk, door dat geneuzel van jou ben je het spoor helemaal bijster. Ik ben geen agent, nooit geweest, schrijf dat ook nergens en dus ben ik ook niet in een filmpje te zien als politieagent. Ik denk dus echt dat ‘als’ die Italiaan een agent een trap had gegeven, de politie de man met pepperspray had aangepakt. Dat denk ik, maar weet dat natuurlijk niet omdat het maar een ‘als’ verhaal is.

• Sfred+

Wat staat hier???

Ik vind jou taalgebruik zeer schokkend als jij werkelijk een politieagent bent

Maar er wordt mij nu zeer veel duidelijk….

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.