Loslopende pitbulls

• Plukkie

“Ik zie ook niet hoe je bij iemand die met een loslopende hond de overtreding kunt doen stoppen”

Had ik eigenlijk niet zover bij stil gestaan, ik ging ervanuit dat bij constatering men nog in omgeving van huis zou zijn.. maar dat hoef natuurlijk niet.

Ik heb het wel eens klaargespeeld om mijn hondenriem tijdens het wandelen te verliezen (in het bos in de schemering)

aangezien mijn hond nogal moeite had met het begrip bij mij blijven “moest” ik die wel aan zien te lijnen (los van het moeten volgens de regels)

uiteindelijk met de broek riem ging dit prima.(kan je lussen om de halsband)

Ik dacht altijd dat mulder gerelateerd was aan de belastingswet (vandaar ook het pas na betalen bezwaar maken)

(en daar ook deels onder viel)

“Die overtreding is doorgaans te licht (hmm) om door te pakken en de fiets in beslag te nemen”

:D

Ik neem aan met de hond maar 1 boete per wandeling voor los lopen.

Grtz Plukkie

• KlaasVaak.

Als je de onmacht kan toelichten en je de politie / BOA normaal te woord staat en uitlegt wat het probleem is

zal er geen mens zijn die je opnieuw een bekeuring geeft als je laat zien dat je er al eentje hebt gehad.

Gebeurt dat toch kun je je geluk nog beproeven door in bezwaar te gaan.

• Plukkie

Ok

Bedankt.

Niet dat ik van plan ben om in deze situaties te komen. :)

Grtz Plukkie

• DePeter

Gerard de Politie waar ik melding ben wezen maken verwees me door naar 144 de dierenpolitie en zij verwijzen me weer terug naar de Politie.

Maar goed, inmiddels zijn ze al met 2 personen en DRIE loslopende pitbulls.

Inmiddels ga ik niet meer de kant op waar de pitbulls verblijven, wat wel inhoud dat ik mijn hond 'savonds laat toch in de gemeentelijke groenstrook uit moet laten. Liever een bekeuring dan geen hond.

grtzzz