Prima dat jij dat onzin vindt, en dat je mij bot vindt (dat wordt mij wel vaker verweten). Kijk, waar het over gaat is dat Marjolein79 schrijft over een vervelende ervaring met een centralist. En nou heb ik geen flauw idee wie jij bent, NickB, en je kunt alles wel goed willen praten, maar het is al gebeurd. Marjolein79 heeft de vervelende ervaring met de centralist al gehad. Dan is het maar de vraag, of hoe jij het optreden van de politie het liefst ziet, of misschien wel, wat jouw ervaringen zijn, dat goed kunnen praten. Jij, Marjolein79, ik, en vele andere hadden misschien liever een ander optreden van de centralist gezien? Dat is dus maar de vraag, want misschien was het optreden van de centralist wel PRECIES volgens de regels. Beschikbaarheid van een hoeveelheid eenheden, allemaal begrijpelijk maar daar heeft Marjolein79 geen inzicht in, net zoals wij dat allemaal niet hebben.
Hoe dan ook, jouw commentaar op mijn schrijven komt bij ij over als praten met twee monden. Vergelijkbaar met (heel iets anders, maar om het uit te leggen) een hfd. comm. die zegt: ‘als ik een wet onzin vind, dan negeer ik die wet’, en een comm. die zegt: ‘je bent uitvoerder, en als jij je als politie niet aan de wet wilt houden, hoor je niet bij de politie te werken’.
M.a.w., misschien, nogmaals, voerde de centralist wel precies de regels uit, en dat allemaal ten spijt van Marjolein79 haar ervaringen met de MK. Dan is jouw schrijven dat jij hoopt dat Marjolein79 volgende keer wel positieve ervaringen met een centralist heeft, ook dikke onzin.