Hulpverleners hinderen en er mee wegkomen...

• Hyperactief A-P

Nou zie je niets anders dan campagnes van blijf van hulpverleners af, laat hulpverleners hun werk doen etc. Helemaal mee eens, maar wel weer jammer dan, dat zo'n kutkneus zijn weg mag vervolgen op zijn kinderfietsje… De volgende keer gaat zo'n idioot nog verder omdat die er nu ook me wegkwam, jammer. Zie: http://www.youtube.com/watch?v=Gs50nNEsLdk Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ Lotje ­­¥

Vind wel dat je gelijk heb bij deze . Ze hadden hem beter even mee moeten nemen .vind ik

• axel

Het is niet leuk maar hij deed toch niks strafbaars? :S

• Hyperactief A-P

axel Schreef:

——————————————————-

> Het is niet leuk maar hij deed toch niks

> strafbaars? :S

Hij zal niet voor niets zo beet gepakt zijn axel. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Precies ¥ Lotje ­­¥, al hadden ze hem bij wijze van spreken alleen deze clip maar even laten zien.;) http://www.youtube.com/watch?v=JrYOsCZCk1w Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

Er wordt, voor zover dat te beoordelen is aan de hand van de beelden, de maximale aandacht aan die ‘meneer’ met dat fietsje gegeven.

Maximaal in de zin van: elke verdere ambtshandeling leidt tot verminderde inzet op straat waar de agenten veel belangrijker werk te doen (gaan) hebben.

Meer dan deze aandacht is hij (en de situatie) niet waard.

• KlaasVaak.

1. Hoort hij daar op de rijbaan te fietsen zoals hij deed?

Nee. Er ligt een apart fietspad.

2. Desondanks lijkt mij, maar ik was er niet bij, dat hem gevraagd is daar weg te gaan.

Dat klinkt toch al als een bevel/vordering waar hij kennelijk niet aan voldoet gezien de afloop.

• ¥ Lotje ­­¥

Als iemand op de grond ligt en ze zijn er bezig . en daar komt iemand aan die dan volgens mij wel gevraagd werd om weg te gaan . En hij doe al zo negatief in mijn ogen , moet hij weg . . Manieren had hij ook niet . Nou ik zou niet al te beste politie zijn vermoed ik :D ik had hem al meegenomen om met hem eens even een woordje te spreken . .Misschien daarna nog eens een bon geven voor het midden op de weg te rijden . ……B)

Als de patiënt niet bewusteloos is… . die zou zich nog rot schrikken ook als hij dat aanhoorde .en zag dat gebeuren van zo,n harlekijn op het kinderfietsje

ow en ten aanvulling nog even dit , want dat lees je ook regelmatig :

Geweld tegen ambulancepersoneel verdubbeld'tis gewoon schande

• Hyperactief A-P

Ik kan dat wel begrijpen KlaasVaak, zeker in regio's waar je niet één twee drie een extra blik agenten opentrekt. Maar in Amsterdam had die met een kans van 9 op de 10 hier niet mee weggekomen, en meegegaan. Dat laatste is volgens mij voor dit soort hersenloze gasten het enige wat ze wel begrijpen. In de hoop dat ze de volgende keer dat kleine beetje grijze massa wel gebruiken. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Pa-Caroni

http://www.youtube.com/watch?v=FMYnAsK0FqA dit is toch wel een meer sprekend voorbeeld van hulpverleners hinderen, dit tuig kwam ermee weg