Pa-Caroni Schreef:
——————————————————-
> dat het nog veel erger is dan wat we hier hebben
> besproken, zijn vriendjes staan aan de andere kant
> van de weg stenen te breken, om hulpverleners en
> de poltie hiermee te kunnen bekogelen, het is
> islamitisch geweld zoals we dat kennen uit o.a.
> het midden oosten.
Het zou mij niets verbazen als het stenen gooien overgenomen is van Amsterdam via de grootste infectie bron de televisie. In de jaren 70 zag je die beelden meer vanuit Amsterdam bij kraakrellen etc. live de wereld over gaan dan vanuit Islamitische landen. Dus niet zomaar iets roepen zonder dat je het onderzocht heb. Daarnaast, ik weet niet of jij uit Utrecht komt? Maar daar heb ik ook tijdenlang in de late avond in het hart van Kanaleneiland gelopen, en zelf toch nooit daar problemen gehad, terwijl die daar levensgroot aanwezig waren, maar vaak dezelfden die daar door de buurt liepen die problemen wel hadden, wie het weet mag het zeggen? En ook ik heb ook wel voorbeelden van gassies waar echt niets meer mee te beginnen is, dus niet al mijn voorbeelden zijn positief, maar in overgrote meerderheid heb ik geen last. Mensen die mij kennen zeiden dan dat het door mijn postuur kwam, dat een vrouw dat respect niet heeft. Ook daar moet ik ze teleurstellen, een onderwijzeres die het op haar school uiteindelijk hogerop stelde, was een vrouw met ballen. Was in Amsterdam-West, waar niemand haar een kans van slagen gaf, ze bleef haar zelf, stond haar mannetje, en was toen ze met pensioen ging bij iedereen geliefd. Ze vonden het een verlies voor de school dat zij wegging, ja zulke mensen liggen helaas niet voor het oprapen. Groetjes v Hyperactief A-P.