Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Arie

Dat zijn nogal wat beschuldigingen Benniemak. Waarom nog steeds dat om je heen schoppen>? Heb ik jou in deze net genoemd? Voel jij je aangesproken met de gekken die buiten het gesticht rondlopen?

Ook nu ben je weer aan het zuigen. Niet doen! Door dit soort gedrag ben je in het verleden wel eens geband ja. Dat behoeft geen uitleg want iedereen kan het gewoon lezen.

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Ja, dat modereergedrag van jou kan ik me nog goed

> herinneren! Je politie-vriendjes de hand boven het

> hoofd houden, en als ‘de hitte in de keuken’ wordt

> weerstaan door de politie-criticus, dan zonder

> uitleg blokkeren!

• - Gerard -

Er klopt dus helemaal geen reet van dat verhaal. En Boris/Paul ons, de beveiligers en de politie maar van laag opgeleid zijn beschuldigen. TOP, Boris/Paul. Je staat gewoon in je hemd.

Trouwens net nog even bij NPO gekeken of het onderwerp nog ter sprake is geweest bij NOS Vragenuurtje maar ik kon het zo snel niet vinden.

Volgende keer reageer ik maar niet meer op dit soort berichten op het prikbord. Scheelt een heleboel tijd en onzin lezen van kabaalmakers zoals Boris/Paul. Nou heeft Boris/Paul een ban maar ik twijfel ook zeer sterk of hij zijn woorden terug zou nemen. Ik denk eerder dat we er nooit meer van Boris gehoord hadden.

• BennieMak

Ik hoop niet dat je me in de maling zit te nemen, want ik verbaas me over de genomen maatregelen!

Zoals KlaasVaak duidelijk meent te moeten maken over het ongepaste gedrag van de prikker Boris ( het bij herhaling beledigen van handhavers), kun je met gemak zijn eigen overtredingen terugvinden aangaande het beledigen van medeprikkers en andere aangehaalde personen die op de een of andere manier niet de mening vertegenwoordigen van KlaasVaak. Het lijkt wel of hij zich in bokswedstrijd bevindt waarbij de andersdenkenden KO ‘geslagen’ moeten worden met een steeds grover gebruik van methoden.

• BennieMak

Nee, ik stoor mij aan jouw hypocriete en discriminerende gedrag! Dat zou jij eens niet moeten doen!

De laatste ban was omdat ik je wees op je preoccupaties, waarop prompt de toegang tot dit prikbord werd ontzegd. Stiekem, want je gaf geen uitleg (zoals Dennis hier doet) ook niet nadat ik je daarom in een privé-bericht vroeg.

Ik kan me niks voorstellen bij dat als ‘zuigen’ omschreven gedrag waardoor ik gebanned zou moeten worden. Er staat niets van in de huisregels.

Als je niet van discussie houdt, blijf gewoon zelf uit de keuken en ga een theekransje voor politie-agenten organiseren. Dan weet je zeker dat er geen kritiek komt!

• Beheerder (Dennis)

Heren, graag als volwassenen weer terug ONTOPIC Aub :-)

• Beheerder (Dennis)

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Ik hoop niet dat je me in de maling zit te nemen,

> want ik verbaas me over de genomen maatregelen!

>

> Zoals KlaasVaak duidelijk meent te moeten maken

> over het ongepaste gedrag van de prikker Boris (

> het bij herhaling beledigen van handhavers), kun

> je met gemak zijn eigen overtredingen terugvinden

> aangaande het beledigen van medeprikkers en andere

> aangehaalde personen die op de een of andere

> manier niet de mening vertegenwoordigen van

> KlaasVaak. Het lijkt wel of hij zich in

> bokswedstrijd bevindt waarbij de andersdenkenden

> KO ‘geslagen’ moeten worden met een steeds grover

> gebruik van methoden.

@BennieMak: Ik kijk niet naar het verleden, wellicht zou daar het e.a. wel eens gezegd kunnen zijn. Dit zou wel eerlijker zijn maar men kan niet verwachten dat ik het hele board even ga doorlezen :-)

Wat ik wel doe? Ik volg de discussies vanaf het moment dat ik beheerder ben geworden, en vanaf dat moment gelden mijn regels….en zijn die hard?….nee, redelijk…..Behalve als iemand over de normen en waarde grens heen gaat.

En over die grens is Boris heen gegaan, dik……En achteraf vernomen dat Boris zelf ook een board beheerder is, wat mij bevreemd…..want dan zou je naar mijn gevoel wel weten hoe het hoort.

Ik ken geen van jullie, en kan daarom alleen “zonder aanziens des persoon” handelen.

Mocht Boris het niet eens zijn, mag die uiteraard mij danwel Startpagina mailen, maar het bannen is mijn beslissing en daar sta ik achter.

• Arie

Ja idd, de sop is de kool niet waard. :)

• - Gerard -

KlaasVaak. Het kenmerk van KlaasVaak is dat hij aandringt op feiten. Ook in dit verhaal weer onnodige emoties in een uiterst eenzijdig verhaal. Een verhaal van een meisje waarbij KlaasVaak een beroep doet op zijn ervaring als politieagent. Maar KlaasVaak moet gewoon het verhaal van dat meisje geloven anders is hij geen knip waard voor de ogen van een Boris.

KlaasVaak kon geen informatie vinden over het verlies van urine tijdens het injecteren van insuline. Maar Boris wist weer een internetartikeltje naar boven te toveren waaruit bleek dat het meisje - om dat urineverlies te verklaren - ook nog een zenuwziekte heeft.

Tsja ….

En een vriendin had de urine opgeruimd met haar handen, aldus haar verklaring. Dat een KlaasVaak maar niet begreep dat die vriendin dat niet letterlijk met haar handen had gedaan maar daarvoor voorwerpen had gebruikt. O, o, o, wat is die KlaasVaak toch dom, duidelijk een gebrek aan scholing. Aldus Boris.

Kijk, en dat niveau, BennieMak. Daar mag je best wat tegenover zetten. Ik vond dat KlaasVaak dat, ondanks alle beledigingen aan zijn adres, best wel fors maar netjes heeft gedaan.

• BennieMak

Zoals ook door Arie als gebruikt: Het sop ik de kool niet waard. Bovendien heb ik je enkele maanden geleden in een privé bericht al eens aangegeven wat jij zou moeten doen…

• KlaasVaak.

Daar heb jij dan wel heeeeeel veel berichtjes voor nodig.

Jr komt een beetje over als Calimero

“ik is klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk ohhhneeee”