Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Arie

Snap je nu waarom er hier op een gegeven moment gekozen is voor vooraf modereren c.q. goedkeuren van berichten?

Precies voor dit soort gevallen: typetjes die effe lekker anoniem wilden schelden op de politie of dachten dat zij het laatste (dus het beste) lachten omdat zij onder proxy postings konden plaatsen. Van die typetjes zonder enige zelfreflectie…

Het wordt al helemaal lachwekkend als je bedenkt dat er lieden onder zaten/zitten die zelf een Startpagina board beheren c.q. modereren en dan vervolgens op anders boards gaan lopen trollen.

In mijn tijd als moderator heb ik één ding geleerd: er lopen meer halve zolen rond buiten als in het gesticht! ;) Maar ik denk dat iedere agent hier dat wel kan beamen. :)

• BennieMak

Laat duidelijk zijn dat Boris niet mijn kameraad is, en dat ik je voorstel afwijs om van dit prikbord een treffen tussen supporters van handhavers tegen de niet-handhavers te maken!

• BennieMak

Dennis, kun jij dan even duidelijk maken wat ik hiermee van doen heb: http://politie.startpagina.nl/prikbord/16974522/16974826/re-diabetespatinte-aangezien-voor-plassende-junk#msg-16974826

En dat het voor jou kennelijk geen aanleiding vormt om KlaasVaak even te laten afkoelen?

• BennieMak

Dennis Schreef:

——————————————————-

> Het is anders als mensen elkander gaan beledigen

> omdat de ander niet mee gaat in hun idee, vandaar

> even de volgende voetnootjes:

> @KlaasVaak, graag de termen zoals "achterlijke

> debielen“, ”Loosers" achterwegen houden.

> @BennieMak: "Beveiligers en stadswachten zijn

> meestal minder snugger dan agenten" (Geen handige

> opmerking, graag discussie op normaal niveau)

Dat laatste moet je ook in de context plaatsen van het ‘achterlijke debielen’ stukje van de prikkers Boris en KlaasVaak waarbij ik beide oproep om normaal te doen!

Immers KlaasVaak vond het blijkbaar noodzakelijk om mij en-passant te beledigen terwijl ik nog niets had toegevoegd aan deze draad, Boris zijn extreme uitspraken in perspectief te plaatsen (ik ken deze prikker amper). Zou niet weten wat er niet handig is om hun minder snugger te noemen…en wat dan blijkbaar de norm is?

• BennieMak

Ja, dat modereergedrag van jou kan ik me nog goed herinneren! Je politie-vriendjes de hand boven het hoofd houden, en als ‘de hitte in de keuken’ wordt weerstaan door de politie-criticus, dan zonder uitleg blokkeren!

• BennieMak

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Conclusie: huisregels overtreden en exit.

> En of jij dat objectief vindt doet niets ter zake.

Op welk voorrecht zit jij dan nog steeds hier?

• BennieMak

Ach ja, KlaasVaak, als er enige overeenkomst is dan is er een verband. Zo denk hij. Je bent of voor of tegen hem… en o wee als je tegen hem of zijn beroepsgroep bent…

• BennieMak

Jij hebt wel een hoge pet op van jezelf! Maar was het nou maar eens een feit!

• Beheerder (Dennis)

Licht even toe waarom KlaasVaak zou moeten afkoelen dan?

Ik kies geen partij, laat ik daar duidelijk over zijn! Mensen mogen hun mening geven, altijd….en dat mag best scherp. Maar zoals Boris over de schreef ging kon echt niet, en dat gedrag stop ik.

Dat is mijn manier van werken, en daar kan ik niets anders van maken.

• Beheerder (Dennis)

Er is geen keiharde norm, althans…..als daar behoefte aan is zal ik deze toevoegen….maar liever niet, ben namelijk tegen internetcensuur :-)

Dan gaan we weer naar een tijd dat berichten vooraf gecontroleerd moeten worden, niet wenselijk lijkt me.

Enige wat ik vraag is dat de mensen op een waardige manier en met gepast respect discussie voeren, als volwassen mensen.

Maar mijn standpunt is duidelijk, nu graag weer terug naar het topic.

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Dennis Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Het is anders als mensen elkander gaan

> beledigen

> > omdat de ander niet mee gaat in hun idee,

> vandaar

> > even de volgende voetnootjes:

> > @KlaasVaak, graag de termen zoals "achterlijke

> > debielen“, ”Loosers" achterwegen houden.

> > @BennieMak: "Beveiligers en stadswachten zijn

> > meestal minder snugger dan agenten" (Geen

> handige

> > opmerking, graag discussie op normaal niveau)

>

> Dat laatste moet je ook in de context plaatsen van

> het ‘achterlijke debielen’ stukje van de prikkers

> Boris en KlaasVaak waarbij ik beide oproep om

> normaal te doen!

> Immers KlaasVaak vond het blijkbaar noodzakelijk

> om mij en-passant te beledigen terwijl ik nog

> niets had toegevoegd aan deze draad, Boris zijn

> extreme uitspraken in perspectief te plaatsen (ik

> ken deze prikker amper). Zou niet weten wat er

> niet handig is om hun minder snugger te

> noemen…en wat dan blijkbaar de norm is?