Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• Boris

Helemaal als er sprake is van een taalbarriere, kan je toch niet van die agenten verwachten dat ze ter plaatse even alles uitzoeken?

Er was geen sprake van een taalbarriere.

http://omroepwest.bbvms.com/p/content_video/c/2270365.html?width=100%&height=100%&autoPlay=true

En het meisje heeft uigelegd aan de politie dat ze suikerziekte had en insuline moest spuiten maar de politie geloofde haar niet.

‘Ik zat vier uurtjes vast op het bureau Jan Hendrikstraat. Toen ik mijn medicijnen liet zien, zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.’

• KlaasVaak.

Het is goed met je.

Dit incident speelt zich vwb geweld af in de Hema.

Door een niet luisterende suikerpatiente die het gewoon vind dat haar urine in de paskamer achterblijft

en als het zonodig opgeruimd moet worden dat dit gratis is want het hoort erbij bij insuline spuiten.

Een normale reactie zou zijn: dom ik had naar een toilet moeten vragen want ik wist dat ik tijdens het insuline spuiten mijn urine laat lopen.

Dom dat ik dat niet deed. Ik snap dat een beveiliger die mij met een naald in mijn been ziet ‘wild’plassen opzet vermoedt.

Ik heb even gegoogled maar lees nergens dat je tijdens injecteren gaat urineren?!

• KlaasVaak.

Jij ook niet.

• Boris

De opleidingseisen voor de politie zijn trouwens ook veel te laag. Vandaar dit soort toestanden.

• KlaasVaak.

Wat klopt er niet:

“Ze zat te injecteren in de paskamer en piste de paskamer onder.”

“Het meisje heeft uitgelegd aan de politie dat ze suikerziekte had en insuline moest spuiten maar de politie geloofde haar niet.”

" ‘Ik zat vier uurtjes vast op het bureau Jan Hendrikstraat. Toen ik mijn medicijnen liet zien, zeiden ze:

Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.’ "

Dus bij het tonen van die medicijnen zal ze iets gezegd hebben.

Het gesprek ging kennelijk over niet ingesloten willen worden omdat ze suiker had en moest spuiten.

Had ze nu wel of niet al insuline geinjecteerd in de Hema?

• Boris

Door een niet luisterende suikerpatiente die het gewoon vind dat haar urine in de paskamer achterblijft

en als het zonodig opgeruimd moet worden dat dit gratis is want het hoort erbij bij insuline spuiten.

Wat een vreselijk domme opmerking.

Het waren de winkelbeveiligers en de politie die niet wilden luisteren.

Luister even naar het verhaal van het meisje (als je dat kunt opbrengen met je vooringenomen houding).

http://omroepwest.bbvms.com/p/content_video/c/2270365.html?width=100%&height=100%&autoPlay=true

• Boris

Luister gewoon even i.p.v. zelf van alles te verzinnen.

• KlaasVaak.

Nee.

Ik luister niet naar het verhaal van een verdachte die in de media haar beklag doet.

• Boris

Niet willen luisteren naar het verhaal van een “verdachte” maar wel zelf van alles verzinnen en oordelen op basis van aannames.

Ik hoop niet dat jij zelf bij de politie zit.

• KlaasVaak.

Hoppa.

Eerst hadden we een BennieMak die de Nederlandse politie over één kam scheerde en en passant overschakelde op de Britse politie.

En nu hebben we Boris.

Nu zijn het alle Haagse agenten die niet deugen, dan de beveiligers en BOA's en als dat niet voldoende is deugt de politie ook niet.

Want de opleidingseisen zijn te laag dus dan krijgt je dat

Wat krijg je dan trouwens?

Heb je al gelezen wat er in het Wetboek van Strafvordering artikel 53 lid 4 staat?

Geschiedt de aanhouding door een ander , dan levert deze den aangehoudene onverwijld aan een opsporingsambtenaar over,

onder afgifte aan deze van mogelijk in beslag genomen voorwerpen, die dan handelt overeenkomstig de bepalingen van het voorgaande lid en, zo nodig, artikel 156.