Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk

• KlaasVaak.

Een verdachte mag liegen dus het verhaal in deze heb ik niets aan.

Deze verdachte die meent dat hem/haar onrecht is aangedaan door de politie mag daarover een klacht indienen.

Als deze naar de mening van deze verdachte onvoldoende wordt afgehandeld kan ze nog naar de Nationale Ombudsman.

Maarja ze verkiest ervoor om haar gelijk te halen in de pers.

Dat mag. Maar verwacht van mij geen compassie in deze.

Ze mag roepen wat ze wil. Als ik haar verhaal geloof dan wil ik ook wederhoor toepassen.

En dat kan ik niet dus negeer ik haar verhaal ook.

Wel zo eerlijk. Dat zou ook de media wat vaker moeten doen en enkelen hier ook.

Ik ben van mening dat ze bij de beveiliging moet zijn als ik het artikel op RTVWEST lees.

Jij maakt er een politiezaak met geweld van maar alles wat ik lees gaat haar beklag over de politie enkel over de opmerking dat buitenlanders dat wel vaker doen om weg te komen.

En laat ik dat nu volmondig kunnen bevestigen.

Ik ken er zelf die hun eigen hand breken in hun VAV, de politie daar de schuld van geven, om vervolgens naar het ziekenhuis te kunnen in de hoop daar weg te komen.

Jammer dat het allemaal op camera stond.

• KlaasVaak.

Nogmaals nee.

• KlaasVaak.

Deze zijn nog jonger. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3576602/2014/01/13/Twee-heel-jonge-inbrekers-opgepakt-in-Wassenaar.dhtml

Gelijk maar weer naar huis sturen dan maar?

• KlaasVaak.

Gaan we hier verder?

• Boris

Ik hou het bij het onderwerp van deze discussie en ga hier dus niet op in.

• Boris

Nee, blijf bij het onderwerp s.v.p.

• Boris

En is een hyper zo acuut dat ze niet naar een toilet kan gaan?

Geen idee, en dat hebben die winkelbeveiligers ook niet. Dus bij twijfel toch maar insuline laten spuiten in de paskamer lijkt mij verstandig.

• KlaasVaak.

Geen idee. Hmmmm

• Boris

Het is zwaar overtrokken om dit meisje een verdachte te noemen. Welk redelijk vermoeden bestaat er dat ze een strafbaar feit gepleegd heeft?

Ze spuit insuline in een pashokje en verliest daarbij ongewild wat urine. Wil jij dat haar gaan verwijten?

Strafbare feiten of delicten zijn menselijke gedragingen die vallen binnen de grenzen van de wettelijke delictsomschrijving, en wederrechtelijk en verwijtbaar zijn.

• Boris

Wat Hmmmm