Over dat laatste moet je ook iets anders willen lezen dan alleen mijn eerste 2 of 3 postings. Maar goed, mijn genuanceerdere berichten komen jou in deze niet goed uit, dat snap ik wel.
Dan gaan wij gewone burgers ook zo reageren, niet luisteren dan maar meppen want men luisterd niet dus hebben wij allen in nederland recht om te meppen. Er word hier rellen vergeleken met het tegen houdend van een aanhouding wat de telegraaf beweerd. Er staat in geen enkele wet vastgelegd dat de politie bij de eerste beste geringste omdat men vind dat ze niet luisteren maar mag gaan meppen. Bovendien ging het niet over rellen, maar over jongeren die een aanhouding wilde tegenhouden is dat zo erg dan? of moet je toekijken hoe je vriend of vriendin word aangehouden? nee dacht ik ook niet!
Daarnaast word ik zeg het nogmaals, allochtonen vergeleken met straattuig en ik las net iets van een hangendebejaarde voorbijkomen. Volgens mij weet de helft hier helemaal niets van politie justitie rechten en ambtenaren in functie en wetgeving, heeft dat waarschijnlijk ook nooit meegemaakt maar reageerd en concludeerd alleen maar uit stukjes die ze lezen.
Het hele stuk waar het onderwerp is zo verdraaid dat je nu dit soort reacties krijgt.
Black Identity schreef: “Bovendien ging het niet over rellen, maar over jongeren die een aanhouding wilde tegenhouden is dat zo erg dan? of moet je toekijken hoe je vriend of vriendin word aangehouden? nee dacht ik ook niet!” ????????
Antwoord zou moeten zijn: Ja dus! vindt de politie het nodig aan te houden dan leggen zij daar achteraf ( en al heel snel na de aanhouding) verantwoording voor af en dat hoeven zij dus niet bij een vriend/vriendin of vriendengroepje te doen.
Er wordt over het algemeen niet voor niets aangehouden maar in de hele discussie hierboven is duidelijk op te maken dat er een aantal mensen geweldig politiek correct willen blijven en alleen maar willen laten zien dat we toch o zo zo tolerant zijn. Kom alsjeblieft niet aan allochtonen want blanke blozende jongentjes doen het toch ook?
Kortom A.T.'s reactie was mischien wat gecharcheerd maar dat geldt eveneens voor een aantal van die ‘correcte’ opmerkingen hierboven.
Groet Koch
Tsja, ik heb nu toch echt duidelijk uitgelegd dat mijn eerste reacties ongenuanceerd waren, maar er wordt alleen maar gereageerd op mijn eerste postings. Dat moeten ze vooral doen, maar dan ben ik uitgepraat.
Overigens, hoe serieus moet je iemand nemen die het logisch vindt dat je verzet pleegt tegen de politie als een kameraad wordt aangehouden? Als zo'n iemand dan vervolgens vindt dat de politie niet hard mag opteden dan snap ik wel waar dat vandaan komt. Een ingebakken anti-autoriteitshouding. Dat was mij uit diens bijdragen in andere topics al bekend en was dus eigenlijk geen verrassing.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?