Onbegrijpelijke instelling.

• - Gerard -

Goh, ik dacht dat jij al zou afhaken bij: ‘zondags zijn de apothekers dicht.’

Want die zijn zondags niet dicht.

• - Gerard -

Ja, daar moet je natuurlijk wel een speciale rijopleiding voor hebben. Wat dacht je van; inhalen, er voor gaan rijden en afremmen tot jij en de vrachtwagen stil staan. Dan stap je uit en spreek je de bestuurder aan. ‘Volgt u mij maar even’.

• Black Identity

Dit soort gedrag en deze opmerking van een politiebeambte is voor mij onbegrijpelijk , hier hadden doden door kunnen vallen

Ben ik het ook mee eens!

• Dennis

Hangt er helemaal vanaf welke apotheek de zondagsdienst heeft, slimpie.

• - Gerard -

Dus? Is de apotheek dan dicht of open? Daarbij, wat een heisa over kinderasperine. Heeft de schrijver geen buren?

• Lans

Ja. En als de hemel valt zijn de mussen dood.

;-)

• - Gerard -

Mee eens Dennis.

• Lans

Hoe dan ook mwb,

dit is onderdeel van je werk. Van jou wordt verwacht op te treden. 24/7.

En wat ik al eerder schreef, nee, je hoeft echt niet altijd de diender uit te hangen.

Maar in dit geval mogen ze van jou verwachten dat je iets onderneemt om te voorkomen dat het ernstig afloopt.

Als je een gestolen auto ziet rijden, een man op de vluchtstrook, of weet ik veel wat, dan bel je op zijn minst toch even je collega's? Of is dat zo vreemd? Ik kom ook wel eens wat in mijn vrije tijd tegen, afhankelijk van de ernst, bel ik gewoon mijn collega en vertel wat ik heb gezien. En uiteraard doel ik niet op bekeuringssituaties of andere kleine dingen, maar echt zaken waar gevaar bij komt kijken en/of kan opleveren.

Dat is toch wel het minst wat je kan doen??

Groetjes, Lans

• fj

En zo discusieren we het verhaal zo een kant op dat de burger weer ongelijk heeft.

Immers. Als dan indien niet dan had misschien…….

Een burger spreekt een persoon in uniform aan omdat hij een situatie ziet die hem gevaarlijk lijkt. Dat is nog eens een netter burger zeg!!!! . Mag die burger dan op zijn minst verwachten dat hij verder geholpen wordt? Als de geuniformeerde daar zo een hekel aan heeft. Trek je burger kleren aan als je naar huis gaat. Heb je ook geen last van irriterende burgertje met vragen,

En waar je ook als geunifomeerde werkt. Even verwijzen naar 0900 kan iedereen.

• fj

Betekent dit dat iedereen hier dan ook weigert om in zijn vrije tijd jullie kliklijn te belllen?

Maar als ik de verhalen mag geloven is die lijn zeer succesvol. Komen nou net allll die agenten niet op dit prikbord?

Er wordt dus wel degelijk veel in vrije tijd gebelt. Waarom dan op verzoek van een persoon die specifiek melding maakt van een gevaalrijke situatie niet?

Als we kunnen generaliseren zoals arie zegt. Wordt dan ook rechtlijnig in gedrag.