id plicht

• HM

Je wilde dus gewoon de ander er ook bij naaien maw. Jij een bon dan iedereen een bon. Oke dan is het duidelijk.

• - Gerard -

Nee hoor. Mijn bekeuring werd ingetrokken en de ander kreeg er nog steeds geen.

Duidelijk werd wel dat een politieagent niet mag bepalen waar iemand mag parkeren maar dat de gemeente dat beslist.

• HM

dus maw je deed iets fout waarvoor je een bekeuring kreeg maar daar was je het niet mee eens. Terwijl jezelf ook zou schrijven ga je wel in beroep.

Als de ander een bekeuring had gekregen had je ook tevreden geweest dus het is maar net hoe je het wilt omschrijven. Komt bij toch over als erbij willen naaien.

• HM

Maar goed, ik zou zeggen, stuur je verzoek voor duizenden agenten extra in NL naar Lange Frans dan kan hij het vragen in de kamer. Ik denk namelijk dat je die duizenden extra agenten wel nodig zult hebben om voor alles te schrijven wat er ook maar te schrijven is.

• - Gerard -

HM schreef:

>

> dus maw je deed iets fout waarvoor je een bekeuring kreeg

> maar daar was je het niet mee eens.

Volgens mij schreef ik, meerdere keren zelfs, dat mijn bekeuring terecht was. Maar als jij dat desondanks niet wilt lezen.

> Terwijl jezelf ook zou schrijven ga je wel in beroep.

>

> Als de ander een bekeuring had gekregen had je ook tevreden

> geweest dus het is maar net hoe je het wilt omschrijven. Komt

> bij toch over als erbij willen naaien.

Dat kan, en misschien vind jij een zoute haring en bier lekker, ik hou er niet van. Dus jij vindt maar wat je van wilt vinden. Het wordt er niet anders door.

• HM

ik heb in ieder geval het vermoeden dat ik liever met zure haring op de bank zit dan met jou. Dat vind ik ervan

• HM

Ik blijf het gewoon een heel aparte gedachte vinden. Dat je handhavers in het land wil hebben die zelf niet nadenken en gewoon doen wat de wet (overheid) hen oplegd. Zoiets is al eens eerder voorkomen. Toen kreeg men later ook te horen, “Ich habe es nicht gewust”. Zij deden ook alleen maar wat hen was opgedragen door de overheid. Dus ik blijf het een beangstingende gedachte van je vinden maar dat vind je toch niet belangrijk.

• - Gerard -

HM schreef:

>

> Ik blijf het gewoon een heel aparte gedachte vinden. Dat je

> handhavers in het land wil hebben die zelf niet nadenken en

> gewoon doen wat de wet (overheid) hen oplegd.

Ja, heel apart hè.

> Zoiets is al

> eens eerder voorkomen. Toen kreeg men later ook te horen,

> “Ich habe es nicht gewust”.

> Zij deden ook alleen maar wat hen

> was opgedragen door de overheid. Dus ik blijf het een

> beangstingende gedachte van je vinden maar dat vind je toch

> niet belangrijk.

Tuurlijk is dat wel belangrijk, want het gekke is dat als ik niet doe wat de wet mij voorschrijft, ik er vervolgens door een AO op wordt aangesproken.

Maar ik ben jou nu echt volledig kwijt en ik geloof dat het beter is deze discussie maar te laten voor wat het is.

• HM

waar ben je kwijt dan? Welk gedeelte kun je niet meer volgen?

• Charlie

Wat dacht je van …alles !!! :D