oom agent heefd te weinig lef

• Nog steeds Dennis

Bennie, laat ik het nog maar eens zeggen: al jouw reacties (en niet alleen in dit topic) laten zien wie jij bent en waar je op uit bent. Ze laten duidelijk jouw “zij tegen mij” mentaliteit zien. En als het niet naar je zin verloopt, laat je jezelf kennen als een kind van 6 jaar oud.

Je “rake argumenten” hadden niets met het onderwerp zelf te maken. Dat je dat zelf niet ziet en daarover de mods moet gaan mailen, zegt mi genoeg.

Je bent niet geinteresseerd in het onderwerp zelf, maar slechts in een bevestiging van je eigen denkbeelden. Voorbeeldje? KlaasVaak heeft een hele uitgebreide reactie gepost op het artikel van Buruma, maar daar komt geen enkele reactie van jou op. Zelfs niet op zijn opmerking dat de waarschuwingschoten voor de voeten van de relschoppers werden afgevuurd, terwijl er in de media werd uitgegaan van waarschuwingschoten in de lucht. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind dat toch wel een gegeven van enige importantie. Het zou nl. een heleboel verklaren t.a.v. het geringe aantal doden en gewonden en weerlegt tevens de stelling dat de agenten te weinig lef hadden of niet op hun taak berekend zouden zijn geweest.

Heb je de bijdrage van KlaasVaak wel gelezen? Zo niet zou ik dat toch maar eens doen, ook al gaat het daarin niet over jou.

Nog een laatste advies van mij aan jou: iets meer zelfreflectie en wat minder “calimero”.

• BennieMak

Wat ik lees en hoe ik dat interpreteer, dat is mijn eigen keuze. Ik ben nou eenmaal niet jouw kind van 6 jaar die moet doen zoals jij dat in gedachte hebt…

Het houdt je wel bezig he, ondanks dat je eerder concludeerde dat je beter iets zinnigs kunt gaan doen. Dringt het niet tot je door dat het dan verloren moeite is? Of maak de keuze om normaal te discusseren zonder op de persoon te gaan spelen wanneer je merkt dat je de discussie verloren hebt op argumenten…

• Nog steeds Dennis

Ik ben die dag ook iets zinnigers gaan doen…..

Maar eh, ff een vraagje: ga je jezelf nog bezig houden met het onderwerp of is dat niet interessant genoeg als het niet over jou gaat?

Trouwens Bennie….. volwassenen weten dat een discussie niet gaat om winnen of verliezen.

Fijne dag verder.

• - Gerard -

Dit schiet niet op zo.

Gewone burgers zoals ik, en wellicht BennieMak, hebben een beeld van de politieorganisatie. Dat kan in de ogen van de hier aanwezige politieagenten een onjuist beeld zijn, mede omdat zij onderdeel zijn van die politieorganisatie.

Ikzelf kijk altijd graag naar ‘Politie op je hielen’. Dat gaat over hele aardige Engelse politieagenten die in burgerauto's hun werk doen. Gisteravond was er ook een man die de politieagent persoonlijk aansprak op het functioneren van de politie. De agent reageerde daarop: “IK ben niet dé politie, ik ben een politieagent die elke dag zijn stinkende best doet”.

Wij, prikkers op dit prtikbord, kunnen onze politieagentprikkers niet of nauwelijks aanspreken op het functioneren van politieagenten in Nederland. Ik ken geen enkel politieagentprikker op dit ptikbord persoonlijk.

Het lijkt mij dan ook verstandig als politieagentprikkers de kritiek van niet-politieagentprikkers niet opvatten als een aanval of kritiek op HUN functioneren.

Kijk, persoonlijk heb ik altijd zeer prettige ervaringen met individuele politieagenten maar vervolgens kan het voor mij wat het beeld dat ik heb over de politeorganisatie wel mis gaan bij het systeem politieorganisatie. En dat kan ik die politieagent, die ik eerder al als zeer prettig heb ervaren, niet persoonlijk kwalijk nemen.

In het kort. Jan de agent, jij bent een prima kerel maar die club waar jij voor werkt is een baggerzooi. Dat kan een beeld zijn van een niet politieagentprikker.

Overigens blijf ik er een groot voorstander van dat de moderator berichten verwijdert zodra die, in negatieve zin, te persoonlijk worden. En dat doen de moderators doorgaans ook.

• Plukkie

“Wat ik lees en hoe ik dat interpreteer, dat is mijn eigen keuze. Ik ben nou eenmaal niet jouw kind van 6 jaar die moet doen zoals jij dat in gedachte hebt… ”

Jij voert geen discussie, maar je verkondigd een mening.

Voor mijn gevoel sta jij absoluut niet open naar andere meningen/mildere beelden.

Je aggeert nu tegen de politie en de mods,

dan vind ik het net overkomen als je problemen er mee hebt dat je op je vingers word getikt.

De grote lijn heeft volgens mij hier weinig problemen met de moderatie

Grt Plukkie

• BennieMak

Nog steeds Dennis Schreef:

——————————————————-

> Maar eh, ff een vraagje: ga je jezelf nog bezig

> houden met het onderwerp of is dat niet

> interessant genoeg als het niet over jou gaat?

Ik heb mijn zegje gezegd in de verwijderde draad. Moet ik die weer opnieuw gaan aanroeren?

• Plukkie

“volwassenen weten dat een discussie niet gaat om winnen of verliezen”

Ligt misschien aan mij maar volwassen is wat anders dan verstandig.

waar ik alleen van baal is dat mensen hier weinig open te lijken staan,

en dit naar mijn gevoel nog niet eens proberen.

Want imo word het dan onzinnig

Grtz Plukkie

• Nog steeds Dennis

Nee, doe maar niet.

Ik heb liever dat je jezelf nu eens op het topic concentreerd, ipv op mij.

• BennieMak

Inderdaad, bepaalde lieden hier maken er een persoonlijke kwestie van. Dat is geen professionele insteek, maar eerder beroepsdeformatie veroorzaakt door de gewenning dat men op straat geen tegenspraak duldt van een burger. Ik krijg langzaam het vermoeden hier ook niet, maar hoe dat gaat lopen…..

• KlaasVaak

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Geen respectvolle uitspraak, Arie…

En dat zeg jij???