Bennie, laat ik het nog maar eens zeggen: al jouw reacties (en niet alleen in dit topic) laten zien wie jij bent en waar je op uit bent. Ze laten duidelijk jouw “zij tegen mij” mentaliteit zien. En als het niet naar je zin verloopt, laat je jezelf kennen als een kind van 6 jaar oud.
Je “rake argumenten” hadden niets met het onderwerp zelf te maken. Dat je dat zelf niet ziet en daarover de mods moet gaan mailen, zegt mi genoeg.
Je bent niet geinteresseerd in het onderwerp zelf, maar slechts in een bevestiging van je eigen denkbeelden. Voorbeeldje? KlaasVaak heeft een hele uitgebreide reactie gepost op het artikel van Buruma, maar daar komt geen enkele reactie van jou op. Zelfs niet op zijn opmerking dat de waarschuwingschoten voor de voeten van de relschoppers werden afgevuurd, terwijl er in de media werd uitgegaan van waarschuwingschoten in de lucht. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind dat toch wel een gegeven van enige importantie. Het zou nl. een heleboel verklaren t.a.v. het geringe aantal doden en gewonden en weerlegt tevens de stelling dat de agenten te weinig lef hadden of niet op hun taak berekend zouden zijn geweest.
Heb je de bijdrage van KlaasVaak wel gelezen? Zo niet zou ik dat toch maar eens doen, ook al gaat het daarin niet over jou.
Nog een laatste advies van mij aan jou: iets meer zelfreflectie en wat minder “calimero”.