oom agent heefd te weinig lef

• KlaasVaak

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Of maak de keuze om normaal te discusseren zonder op de persoon te gaan spelen

> wanneer je merkt dat je de discussie verloren hebt op argumenten…

Wederom: en dat zeg jij????

• Arie

Jij beschuldigt mij er van dat ik jou de mond snoer in verband met eventuele mij minder welgevallige postings. En ik ontken dat en zeg dat jij je dat inbeeldt. Wat is daar minder respectvol aan? Het is in elk geval meer respectvol dan iemand valselijk beschuldigen van iets.

• KlaasVaak

BennieMak Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad, bepaalde lieden hier maken er een

> persoonlijke kwestie van. Dat is geen

> professionele insteek, maar eerder

> beroepsdeformatie veroorzaakt door de gewenning

> dat men op straat geen tegenspraak duldt van een

> burger. Ik krijg langzaam het vermoeden hier ook

> niet, maar hoe dat gaat lopen…..

Bennie, de woorden die jij hier schrijft en die jij in mond durft te nemen…

dan heb ik liever dat jij mij persoonlijk (in de in van mijn reacties) bekritiseert dan de politie in het algemeen.

Ik bekritiseer jou ook niet conform het beeld dat ik van mijn ‘clienten’ heb en scheer je daar niet mee over één kam.

Woorden als:

beroepsdeformatie…

'dat men op straat geen tegenspraak duldt van een burger'

en de andere reacties waar ik iets onder heb gezet.

Ik zal nu voor 1 keer (vergeef mij oh zo gewaardeerde Mod's) reageren in jouw stijl:

Als jij de boel uitlokt met zulke woorden en reacties moet je niet als een klein kind gaan huilen

dat je de bal teruggekaatst krijgt. Ik vind jou een kleuter en mag dat vinden omdat ik zeg ‘ik vind’.

Voor de goede verstaander: dit vind ik niet maar zulke onzin hoor ik dagelijks van burgers.

En dat is de categorie waarmee ik Bennie nu even over één kam scheer.

Omdat hij de prikkers hier ook telkens weer met zijn beeld van de politie over één kam scheert.

Vanaf nu ga ik (proberen) Bennie hier (te) negeren.

Omdat een zinvolle discussie telkens weer stukloopt.

My two cents.