Gedoogbeleid voor Topsegment

• Hyperactief A-P

Ik zei toch al dat we hierover van mening verschillen - Gerard -, hij neemt in ieder geval wel de moeite zich in nieuwe projecten te verdiepen, en komt daarvoor gewoon tussen de mensen op straat. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Dat gaat de opdrachtgever van die

> beveiligingsorganisaties betalen. De overheid

> stelt het voor de beveiligingsorganisaties gewoon

> verplicht. Voldoe je niet aan eigen beveiliging

> dan einde vergunning.

Zou i.d.d. zo geregeld kunnen worden - Gerard -. Groetjes v Hyperactief A-P.

• mwb

Knap hoor.

Een achtervolging herleiden tot een politiek conflict tussen een korpschef en een minister.

Een ding is zeker. Bij de achtervolging hebben beiden geen enkele stem gehad in de uitvoering.

• mwb

Is het geen tijd voor je pilletje ? (:P)

PS.

Hij is grappig bedoeld hyper, je hoeft niet een aparte discussie over te beginnen.

• mwb

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Als er 1 op dit forum is die zegt dat politie en

> justitie liegen en bedriegen, dan ben ik dat

> …………….. al jaren.

>

Goh, nooit wat van gemerkt.

> Hoe dan ook, ik wil dat geld- en

> waardetransportbedrijven zichzelf tot de tanden

> bewapenen om zichzelf te verdedigen

Helaas, jij hebt in deze niets te willen. Je kunt hooguit van mening zijn dat . . .

• - Gerard -

Nee hoor, ik wil dat. En mijn mening is dat ik het liefste zou zien dat we binnen een jaar stoppen met dat heen en weer gereis van geld- en waardetransporten. Iedereen gaat maar pinnen. Maar zover is het nog niet, dus moeten we nu maatregelen nemen want de politie gaat het in ieder geval niet oplossen.

• - Gerard -

mwb. hou het wel even politiegerelateerd wil je? :)o

• Hyperactief A-P

mwb Schreef:

——————————————————-

> Knap hoor.

> Een achtervolging herleiden tot een politiek

> conflict tussen een korpschef en een minister.

>

> Een ding is zeker. Bij de achtervolging hebben

> beiden geen enkele stem gehad in de uitvoering.

Volgens mij zit je verkeerd aangelijnd mwb, ik begon niet over de korpschef, dat was - Gerard -, waar ik weer op inhaakte omdat het ik niet met - Gerard - eens ben dat die afgezeken wordt. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Hyperactief A-P

Als je denkt dat de criminaliteit stopt met pinnen dan ben je naïef - Gerard -, er onstaan gewoon weer andere vormen van (zware) criminaliteit. Groetjes v Hyperactief A-P.