Dat systeem waarbij je gedwongen wordt, werkt bij onze militairen toch ook prima?
waarom moet er een dieren poitie komen…het was niet het idee van de pvv hoor…maar van de partij van de dieren waar geert kennelijk ook wel achter stond…
ik sta niet achter geert..maar wel achter het idee…
domweg omdat wij een dieren bescherming hebben…die heet wel bescherming maar mag na genoeg niet ingrijpen…misschien wel waneer het dieren politie heet…en geloof mij maar dat er flink wat beesten op twee benen rond lopen die geen dieren zouden mogen hebben…dieren zijn in beslag genomen en ze kopen gewoon nieuwe..en de ellende begint opnieuw…maar voor de dieren in beslag genomen zijn is er al heeeeeeeel veeeeeeeel leed geweest..
misschien dat de dieren politie eerder in kan grijpen dat de dieren bescherming die aan allerlij kromme regels gebonden is?…mijn idee is het niet want de dieren beschreming zou dat moeten kunnen doen…want die kennen de wetten ook wel…(maar goed hier is besloten..dat dat politie moet zijn..) maar dan nog is dwang geen middel…
p.s ik moest in duitsland een copie maken van mijn ID (2010) toen ik een hondje kocht bij een fokker daar…voor ik de pup mee kreeg werd ik eerst eens na getrokken…of ik niet bekend stond als dierenbeul of brood fokker…zijn ze kennelijk verplicht daar…goed idee omdat hier ook in te voeren als we dan toch een dieren politie hebben hier straks..
het was niet het idee van de pvv hoor…maar van de partij van de dieren waar geert kennelijk ook wel achter stond…
DIt idee komt rechtstreeks uit de hoge (tover) hoed van Dion Graus van de PVV. Uiteraard is de partij voor de Dieren het er wel mee eens, die vinden het aantal waarschijnlijk alleen te weinig
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?