Je snapt denk ik niet wat ik bedoel. Ik weet dat je er niets naars mee bedoelt omdat ik jouw toon van reageren ken.
Maar wat ik er mee wil aangeven, er komen hier veel dienders en zeker weten ook dienders die de overleden motorrijder(s) kende.
Dat is het niet prettig om een bericht te lezen waarin staat dat sommige agenten absoluut ongeschikt zijn om een voorrangsvoertuig te besturen. (benadrukt met hoofdletters)
Dat komt dan nogal cru over. 1- omdat het in dit geval niet aan de orde is, en 2- Je legt de aandacht niet op het overlijden maar haakt in op rijkwaliteiten.
Uiteraard gebeuren er meer trieste zaken die het nieuws niet eens halen, maar dit is een politie prikbord en het bericht is primair geplaatst om even stil te staan bij het verlies van 2 collega's. Daar past m.i. geen reactie tussen als http://politie.startpagina.nl/prikbord/14595864/14596019/re-weer#msg-14596019
Nogmaals, ik weet dat je het niet kwaad bedoelt, maar het kan voor nabestaanden in het verkeerde keelgat schieten en overkomen als respectloos.
Het was respectvoller geweest als je dit even had laten rusten en later een nieuw topic had aangemaakt met een vraag over de rijvaardigheden van de politie in het algemeen.
Snap je wat ik bedoel?
Gr. Lans