dna afname weigeren?

• KlaasVaak.

Met het erbij halen van de oorlog heb je jezelf, bij mij in elk, geval gediskwalificeerd. Punt.

• Frank

Proest haha ik lach met je mee, Klaas! ik ga jou een rol geven in deze zaak! Ik weet niet of je lang geleden gehoord hebt over een website met goudvissen, die goudvissen kon je op afstand eten geven, en via de webcam bekijken, wat gebeurde er, iedereen begon op de knop voor eten te drukken en de goudvissen, enfin. Welnu, beste Klaas, omdat ik toch best wel een beetje gek ben, en uiteraard van een uitdaging houd, laat ik het van jou afhangen hoe lang het gaat duren eer je collega er uit vliegt! Een voordeel, alleen jij bedient de knop! Verder niemand :) Heerlijk gevoel dit! nu is het eens andersom, niet de agent maar ik bepaal hoe het gaat lopen, maar wel met jou hulp Klaas. Klaas moet vrezelijk om mij lachen, en nu heeft Klaas het lot in handen van een van zijn collega's ergens in den landen :) Gniffel, en succes met het traceren van mijn ip enzo, ik gebruik trouwens geen ip hider, je kan me zo opsporen, je hebt er allleen geen malle m.. aan :) En tot kijk maar weer he!

• mwb

Hier sluit ik mij bij aan.

De nazi kaart is weer gespeeld als het gaat over nederlandse agenten die gewoon hun werk doen.

Om te kotsen.

• ¥ Lotje ¥

Het lijkt wel of je een trauma overgehouden heeft van de oorlog . Frank stelt hier een vraag en het loop heel anders uit . Als je over de oorlog daarover wil discussiëren kan je beter een nieuwe topic open maken .

• Hyperactief A-P

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> tijd voor een pil denk ik

Kijk KlaasVaak, deze reactie is nou precies wat ik bedoelde, niet inhoudelijk, niet jezelf verdiepen, maar meteen als zijnde “gek” wegwuiven, ook dat is precies beschreven met hoe de branche zelf deze protocollen in stand houd. Het is met zoveel omwegen en technische termen gedaan, dat je van behoorlijke huize moet komen om weer bij de kern van een probleem uit te komen. En nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik val geen artsen aan, want die doen vaak het beste van wat hun geleerd hebben. Maar de studie arts bestaat voor 90% uit farmacologie, de basis, oftewel het voorkomen wordt in de opleiding nauwelijks aandacht aan besteed. Lees het boek "Wat artsen je niet vertellen van Lynne Mc Taggart ISBN: 9789056371487 eens.

Van bladzijde 140 tot bladzijde 186 komen de vaccins uitgebreid aan de orde, waaronder die van polio op bladzijde 147/ 148/ 149/ 153/ 160/ 161, Daar staan de cijfers en onderzoeken met de bronnen in die niet voor marketingsdoeleinden gebruikt worden. Ook cijfers met een schokkend aantal verlammingen juist bij gevaccineerden, ook de werking en zogezegde bescherming komen daar uitgebreid aan bod. Dus maak zelf je keuze, verdiep je echt in deze materie en praat dan verder, of leef gewoon jou leven, maar maak anderen niet belachelijk die zich wel verdiept hebben, kom dan met steekhoudende argumenten. Ik maak jou ook niet belachelijk als je iets verteld vanuit jou werk wat ik niet weet. Kijk alleen maar hoe het momenteel uit de klauw loopt op allerlei gebied… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Met het erbij halen van de oorlog heb je jezelf,

> bij mij in elk, geval gediskwalificeerd. Punt.

Dat begrijp ik KlaasVaak, omdat het te confronterend is, een leraar die een boek geschreven heeft over wat er voor de oorlog gebeurde in de gezondheidszorg en dat doortrok naar het heden werd ook eerst aangevallen. Toch zijn er steeds meer mensen die de link wel zien. Maar goed, het is wel heel goedkoop om zo een discussie te stoppen, maar dat mag. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

mwb Schreef:

——————————————————-

> Hier sluit ik mij bij aan.

> De nazi kaart is weer gespeeld als het gaat over

> nederlandse agenten die gewoon hun werk doen.

> Om te kotsen.

Trek het niet zo uit zijn verband mwb, ik heb daar niemand mee vergeleken. Ik probeer alleen aan te geven, dat alles blindelings opvolgen jullie wakker zou moeten houden. Het heeft hier wel te maken met je lichamelijke integriteit. Als die grens beslecht wordt, sta je zonder meer rechteloos heel ver in de tijd terug. Het ligt absoluut niet in mijn bedoeling om mensen te beledigen, en de vergelijking gaat op dit moment al helemaal niet op. Maar als de geschiedenis aangaande lichamelijke integriteit niet gekend wordt, hoe kun je dan voorkomen dat mensen in dezelfde valkuilen trappen. Maar goed, als jij mensen die deze vraag stellen wil becriminaliseren, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Jammer. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

¥ Lotje ¥, de vaccins waren even off topic, het toegepaste poltiegeweld om de lichamelijke integriteit te overschrijden past geheel in het onderwerp waar ik het mee aanhaalde. Houd de discussie a.u.b. zuiver, ik heb geen trauma, ik probeer mensen te waarschuwen. Zie onder deze link het volgende filmpje van toegepast politiegeweld in Amerika, komt na een paar minuten in beeld: http://antipsychiatrie.startpagina.nl/prikbord/15190328/kinderen-van-de-overheid#msg-15190328 Met de nieuwe wet dwang gaan we hier dezelfde kant op als iedereen blijft slapen. Ik vind dat politieinzet daarvoor niet gebruikt, of beter gezegt misbruikt mag worden. Vind jij dat wel normaal dan? Groetjes v Hyperactief A-P.

• mwb

Ik becriminaliseer niemand.

Dat zou teveel eer zijn voor mensen die een vergelijking trekken tussen DNA afname met een wattenstaafje in de mond door de nederlandse politie en nazi duitsland.

• mwb

Je zoekt overal complottheorieën achter.

Dat is niet normaal en jouw probleem.

Weldenkende mensen gaan zich daar niet in verdiepen, daarvoor moeten er een paar steekjes los zitten.

McTaggart. Dat is dat mens dat beweert dat het broeikaseffect kan worden opgeheven door met z'n allen koel koel te denken.

Succes ermee.