dna afname weigeren?

• swat

Mocht je blijven weigeren c.q. niet meewerken dan is men bevoegd enig geweld te gebruiken om het doel te bereiken.

• swat

Bij gewelddadige weigering komen er een stuk of 4 AT-ers aan te pas die opgeleid zijn om te zorgen dat je geen mm meer kan bewegen en dat zonder enig probleem het DNA als nog afgenomen kan worden. Het kan zijn dat je de volgende dag nog wat spierpijn hebt.

Je kan een en ander natuurlijk trachten te voorkomen door via de formele weg bezwaar te maken tegen de DNA afname wellicht dat de rechter je stand punt overneemt.

Feitelijke weigering is een heilloze weg.

• MofkaP

swat Schreef:

——————————————————-

> Belediging is strafbaar gesteld in artikel 266

> Wetboek van Strafrecht. De Wet kent voor dit feit

> een maximale straf van 3 jaar gevangenisstraf,

Mag het ook drie maanden zijn?

• swat

Excuus, ik was even in verwarring met artikel 300 en 304 die eenzelfde verhoging van een derde kennen.

Ik veronderstelde dat TS met “grote mond” bedoelde dat hij beledigd had. Maar nu hij DNA moet afstaan, afgezet tegen de maximumstraf voor belediging ambtenaar, moet TS voor een ander strafbaar feit, en dan vermoed ik dat het verbale bedreiging is geweest, zijn veroordeeld.

Artikel 266

1.

Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.

2.

Niet als eenvoudige belediging strafbaar zijn gedragingen die ertoe strekken een oordeel te geven over de behartiging van openbare belangen, en die er niet op zijn gericht ook in ander opzicht of zwaarder te grieven dan uit die strekking voortvloeit.

Artikel 267

De in de voorgaande artikelen van deze titel bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien de belediging wordt aangedaan aan:

1°. het openbaar gezag, een openbaar lichaam of een openbare instelling;

2°. een ambtenaar gedurende of ter zake van de rechtmatige uitoefening

van zijn bediening;

3°. het hoofd of een lid van de regering van een bevriende staat.

• mwb

Wauw. De spanning is ondraaglijk !8-)

• KlaasVaak.

De enige die eruit vliegt ben jij.

Nadat DNA is afgenomen natuurlijk.

Proest…

• Hyperactief A-P

De rechtbank van het geweten heeft 24 uur zitting swat, dus bevel is bevel kan lekker stoer klinken, maar gaat op de lange duur niet op. En nee, ik geef geen waardeoordeel over Frank, want die zaak ken ik niet. Ik wil je alleen even wakker schudden aangaande de geschiedenis, toen waren er ook veel mensen in uniform die blindelings bevelen uitvoerden, en we weten, of beter gezegt wisten wat er allemaal van gekomen was, behalve jij natuurlijk, anders zou je niet zo lopen te pronken, met dat die ATers het wel even flikken, zulke figuren kom ik ook in de psychiatrie tegen, en vanavond nog een wethouder die alleen zijn eigen belangen diende en zich daarbij verschool achter een wet die er nog geeneens door is… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

MofkaP je zei Alzheimer en kanker genezen, pardon? De echte geneeskunst bestaat uit VOORKOMEN, waar jij het over heb, is geïndoctrineerde prietpraat die jou nog verder als een object uit zullen melken. Ik wil je niet belachelijk maken, maar ik denk dat ik op de politiepagina ook niet de ruimte krijg om mijn punt te onderbouwen, daar het hier een politiepagina betreft, en geen gezondheidspagina en ik hier achter de schermen al over afgezeken ben. Niet dat ik daar mijn antwoorden door laat beïnvloeden, maar ik heb tegenwoordig wel zoiets van, degeen die niet open staat voor een anderen, die moeten eerst maar keihard zelf op hun bek gaan.

Voor een aantal jaar terug dacht ik mensen nog daarvoor te kunnen beschermen. Maar ik werd meerdere keren openbaar op afgezeken (heeft niets met dit forum of mensen alhier te maken), om door dezelfde mensen een paar jaar later excuses te krijgen dat het toch allemaal klopte. Sorry, ik ben daar keihard in geworden, en dat soort mensen kunnen mijn rug op. Want ik heb ze ook meegemaakt, die dus eerst op hun bek gingen en zagen dat je gelijk had, maar vervolgens voor de tweede keer dezelfde valkuil in liepen. Dacht je dat ik met die wetenschap nog energie in mensen die het beter weten ga steken? Nee, dat verdom ik, omdat ik tegenwoordig van mening ben, dat de beste en duurste hulp weggepleurd geld is, alsmensen ja, nee en amen zeggen en toch hun eigen plan trekken. Het zei zo…

De polio die KlaasVaak aanhaalde kan ik een hele lange behangrol over schrijven. Maar in het kort komt het neer op het massaal belazeren van mensen. Het gaat te ver om technisch op de besmetting en uitwerking van polio waarbij verlamming optreed in te gaan. Maar ik kan je verzekeren, dat de meeste van die gevallen uitbreken door mensen DIE gevaccineerd zijn. Ook wordt er nu omdat te verbloemen gerangschikt onder “nieuwe” ziekten. Lees het boek wat artsen je niet vertellen, dan geef ik jullie als je te huiverig bent om het hele boek te lezen, precies de pagina's aan, om het polio voorbeeld wat KlaasVaak aanhaalde volledig onderbouwd onderuit te halen. Ik garandeer je ook dat je wereldin elkaar donderd, als je begrijpt wat daar geschreven wordt. En dat begrijp je alleen, als je ook zelf de moeite neemt, om te gaan verkennen hoe het lichaam werkt en wat het doet.

En denk niet dat ik niet weet waarover ik praat, want van één van de dingen die jij aanhaald, heb ik vandaag zwart op wit gekregen dat ze mijn zorg wat ik ze geschreven had delen, en daar richting de Tweede Kamer ook naar handelen met de bewijzen erbij. Ik moet uitkijken dat ik niet te ver uitwijk, maar ik ben vanuit mijn zoektocht in de psychiatrie in de gewone medische wereld beland, en daar is het geen haar beter. En let op, ik val geen artsen aan, maar de hele farmaceutische wereld die dat wereldje naar zijn hand zet, om geld te verdienen. Het belang van de volksgezondheid is in strijd met het belang van de aandeelhouders. Mensen worden op grote schaal zo geïndoctrineerd, dat ze het kaf van het koren niet meer kunnen scheiden. Dat is de realiteit. Maar dat willen velen niet weten, of ze worden zonder dat ze er erg in hebben ingepakt door officiële instanties die zeggen het beste met ze voor hebben, maar net zo werken als de politie, inlichtingen verzamelen en cotrole uitoefenen… Feitelijk moderne legale loverboys dus. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

:D:D:D Precies. Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak.

tijd voor een pil denk ik