Valse aangifte doen is strafbaar 8-)
Janken in de media niet.
Ik denk dat meneer tijdens zijn grote smoel aardig onder invloed was van middelen die het verstand in rap tempo doen afnemen. Nu is hij waarschijnlijk weer even nuchter en ziet hij zelf ook in wat voor een loser hij is. Zijn advocaat zal wel gezegd hebben: smoel houden nou, want straks wil niemand je meer hebben.
En dan die BN-ers ……. op het schatje Doutze na (het is natuurlijk een wereldmeid, zo mooi en mag ook eens een foutje maken). Ja, wat moet je er van zeggen? Volgens mij niks, gewoon negeren, ze graven hun eigen graf.
haha
Eerlijkheidshalve de agenten doen het ook pas donderdag.
zit daar een logische reden achter?
(waarom je dus als agent later pas aangifte gaat doen)
Snap bv van dame ook het verhaal niet van ik wacht tot de dokter vertelt wat de schade is..
lijkt me dat je dat later bij de afhandeling soieso kan aantonen (of aanvullen kan aangeven)
als de schade vers is kan je neem ik aan het beter vast laten leggen, al kan je natuurlijk ook wachten tot de bloeduitstorting weg is.
Grtz Plukkie
hij gaat vandaag aangifte doen las ik ergens..
http://frontpage.fok.nl/nieuws/555513/1/1/100/dj-the-flexican-klaar-voor-aangifte-tegen-politie.html
Toch apart dat als een idioot schreeuwen word weergegeven als ik maakte een opmerking. :/
althans als het filmpje enige indicatie is van de reactie dat ze over zijn lange tenen heenreden
Nee, als het klopt wat jij zegt (dat die collega's nog geen aangifte gedaan hebben)
is het enige wat ik me kan voorstellen dat er een team rechercheurs op deze zaak zit
en dat ze rechtstreeks bij één van hen aangifte doen ipv bij een ‘gewone’ collega.
Voor de collega's is het doen van aangifte een formaliteit.
Als een agent zegt dat hij aangifte gaat door kun je daar van uitgaan.
Daarentegen: als een burger zegt dat hij aangifte gaat doen kun je daar niets mee en moet je maar afwachten of het ook gebeurt.
Dat heeft de ervaring bewezen.
Een aangifte wordt opgemaakt door een (bijzonder)opsporingsambtenaar.
Een aangifte kan worden gedaan tegen een persoon wiens identiteit bekend is of wiens identiteit nog onbekend is.
Die aangifte is een verzoek aan de officier van justitie om tot strafrechtelijke vervolging van de dader(s) over te gaan.
De politie ‘weegt’ de zaak. D.w.z.: De politie onderzoekt of er voldoens indicaties zijn om tot een dader te komen.
Als dat het geval is wordt er een onderzoek naar de daders ingesteld.
Die aangifte gaat in het dossier. Dat dossier gaat naar het OM.
Een officier van Jusititie beslist of hij over gaat tot vervolging of tot schikking of tot seponering.
Ik snap niet wat je bedoelt?
Een agent die zich terugtrekt?
Een aangifte overnemen?
En dat in een rechtzaak?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?