Zou kennis van dat wat jij benoemt in het voordeel kunnen zijn van de ongeoefende schutter?
Het begint al hier:
> Het lot van de dader wordt sterk beinvloed door de melder, de kans om op deze manier iemand te elimineren is groot!
Reactie van Klaas zo Vaak: Ook suggereer je door je woordkeuze ‘elimineren’ dat hij opzettelijk in de hals is geraakt.
Ik suggereer niets! Ik zeg dat een melder door kennis van de regels de mogelijkheid wordt geboden om een lastpak te laten elimineren (lees rechtmatige om het leven brengen, getuige de uitspraak). Er ligt (te) veel sturing bij de melder.
En zo zijn er zoveel, en ik wijs je er telkens op. Maar het is blijkbaar zo dat er een ingesleten gedachtepatroon bij jou aanwezig is, waardoor je de flexibiliteit mist om het te kunnen begrijpen. En dan kan ik gaan praten als Brugman, je blijft bij je occupatie…
De enige vaardigheid die ik daarvoor gebruik is de eigen verklaring van de agent: Hij verbaasd zich over het feit dat het slachtoffer in zijn nek is geraakt. Als je het vuurwapen kent, de richtlijnen enz., dan verbaas je er niet over en zeg je: “Helaas, dit kan de uitkomst zijn van mijn beslissing om te schieten waartoe ik bevoegd was en een reden had”.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?